Natti natti

Nu är det dags för sängen tror jag. Om jag stannar vid datorn längre så kommer jag att fastna här och aldrig komma i säng. Mamma kom hem från Norge i går kväll, så idag firade vi det med lite tårta och sen åkte mamma och jag till A6-center och tittade lite. Jag köpte en beige trenchcoat och lite smink och mamma ett par beiga byxor och strumpor :} Kul, kul!

I morgon har jag en föreläsning i sociologi på förmiddagen och då ska vi på kaffe rasten också försöka reda ut dena underliga dröm {att jag blir mördad av mina vänner}.

Natti natti!
1 Marielle:

skriven

jo är man bra på att plåga sig själv så kan man bli vig haha ;) Ja verkligen! kramar

2 Louise:

skriven

Hej, har inte svarat på din kommentar som du lämnade hos mig för X antal dagar sedan insåg jag nu.. Kändes lite dumt.. Hoppas att du inte tagit illa upp.



Har åkt på magkatarr igen, himla skit!

Gick du och tränade något? :)

Hoppas att föreläsningen inte är allt för långtråkig imorgon!



// Louise

3 elina:

skriven

följa varandra via bloglovin?

4 mysan:

skriven

Va fin blogg du har! :) hur är de?

5 Ellinor Pettersson:

skriven

fin blogg!! :)

Kommentera här: