Perfect

Jag gillar verkligen denna låten, framför allt när den framförs av Ahmir och inte av Pink. Men nu provade jag att sjunga den själv. Den går egentligen lite för högt för min röst, så det blir lite falskt på de höga tonerns, men skit samma, jag gillar låten =) Och jag gillar mig själv, haha ;)

1 krle:

skriven

Jaha det var så lite ;)

Haha nice

Tack för att du rösta

kram

--

Ifall du vill få reda på hur jag tjänade ihop ca100kr på 1timme så gå till min blogg och läs min senaste blogginlägg!

2 Anna:

skriven

SV; den desigenen jag har nu har någon annan gjort, har försökt att kopiera lite rakt av men då blir det helt knas, haha xD Gör alltid mina designer på en "testblogg" fört innan jag lägger ut på den riktiga :)

3 Charlene:

skriven

Denna sjunger du också jättefint :)



Sv: Jag har tur att han ändå inte kommer bo jättelång bort. Jag kommer hälsa på honom m två veckor och jag längtar tills dess :)

4 Anna:

skriven

Sv: Hej igen! Såhär långt har jag kommit nu (http://sissigirliiee.blogg.se/testing/), men som du ser vill inte rubriken och datumet vara på samma rad, så det vore verkligen jättesnällt av dig om du ville förklara hur jag ska göra :) Kram

5 Axel:

skriven

Hej:)

Du har en fin röst " personlig " röst :)

Forsätt så :)



Kommentera här: