Total Blackout

Det är så grymt kul! Har inte sett de första avsnitten för jag gör alltid något annat vid den tiden så att jag missar det. Men sitter just nu och tittar. Skrattar så att jag nästan kissar på mig alltså! Haha!

 

Grymt roligt att titta på, men jag vet inte om jag skulle våga vara med. Lätta att vra kaxig när man sitter hemma i soffan.

http://lisagoescrazy.blogg.se/images/2011/total-blackout_142687768.jpg

1 Karolina:

skriven

Haha, riktigt kul program! :D Men jag skulle inte vilja vara med själv ;)

2 Johanna:

skriven

oh det programmet har jag tänkt se men glömt bort det :(

3 Rebecca:

skriven

Har velat se det där, men missar det alltid! Måste nog ta mig tid att se det :)

4 Sanna:

skriven

det programmet är riktigt roligt !!

något du skulle våga ställe upp i ?

5 prinsessanadia:

skriven

Jag har också missat varje avsnitt. Måste ta mig tid att kolla på det. De verkar ju jävligt roligt. Iaf för oss som sitter hemma i tv-soffan :P

Kommentera här: