AVANT S14

Ja, nu var den beställd! Jag har varit så trött på min kamera i ett halvår nu att jag inte klarade av att vänta längre. Den billigaste jag hittade fick det bli. Någon som äger en sådan här kamera som kan ge den ett betyg? Jag hoppas på att den är bra och att den kommer redan i morgon ;}

 

 

 

1 L y d i a:

skriven

svar,

Tack! :}

2 Jennie Lenita:

skriven

Snygg kamera, gillar färgen jätte mycket :)



Jag ändrade tillbaka till min gamla design men behöll bara inläggsstilen :) Lite gör mycket ;)

3 Emma:

skriven

Hej, Just nu säljer jag kläder på bloggen, BILLIGT!

kläder för minst 10 kr upp till 20 kr, bara ett plagg som kostar 50.!

du skulle göra min dag om du kollade in och köpte ngt, bara ett linne skulle göra min dag (:

4 Jennie Lenita:

skriven

Ja men denna är ju en grymt fin färg :}

5 Anonym:

skriven

- kan förstå det :D

6 Alva:

skriven

SV:

Nej, NO och Matta är inte kul..

Men tack så mycket ändå! :D

Kommentera här: