Stereo hearts

Idag var mamma och jag en tur till syster och hennes pojkvän på lite fika. Mumsig drömtårta blev det som min syster gjorde idag på förmiddagen innan vi kom. Efter det stannade jag till hos mamma och blev bjuden på middag.

Väl hemma hos Luffsen och mig runt 16.30 blev det storstädning med min dammsugare! Jag har en dammsugare! Helt otroligt vilken frihet det är att slippa låna mammas. Är dock väldigt tacksam över att jag fått låna mammas dammsugare emellan åt, men nu har jag en egen, som jag snälla Sanna gav mig. :}

I morgon hoppas jag på att mamma och jag kan åka till IKEA och köpa lite grejor till köket, ett diskställ bland annat. Sen vill jag gärna att det ska bli storhandling på Willy också för mitt kylskåp är tooooomt! Hehe.

På eftermiddagen i morgon ska Sanna och jag ut och springa. Första gången efter förkylningen, men nu är jag banne mig helt frisk!

Kommentera här: