Bloggdesign

Nu veckan har jag jobbat med två bloggdesignbeställningar och den andra kommer inom kort att visas här på bloggen. Jag uppmanar er som gärna vill ha en ny bloggdesign och inte vet hur ni gör en design eller kanske inte ens riktigt vet hur ni vill ha det att vända er till mig :}

Jag kommer framöver att göra en eller ett par designer som jag kommer lägga ut till salu här på bloggen. Men om ni inte orkar vänta tills dess så kan ni mejla mig: [email protected] och beställa en design av mig. Ni kan läsa mer om hur ni kan gå till väga {HÄR}.

Jag har just nu väldigt mycket fritid hemma som jag gärna ägnar åt att designa. Så ni som känner er träffade, hör av er!
1 Alina:

skriven

åå tack va snällt! =)

2 Therese klemola.:

skriven

Hej! jag undrar om du kan göra en header gratis till mig? Vill bara ha en enkel header. Kram

Kommentera här: