MK

Idag är det tvättande för fulla muggar som gäller. Har tvättid till 12.00 och sen ska jag se om jag möjligtvis kan låna mammas dammsugare och fixa lite här hemma. I går var jag iväg på ett MaryKay möte, som gäst, och det ar riktigt roligt. Fick liksom den där kicken som jag behöver. Och jag som dessutom vill ha allt som heter MaryKay haha ;)

Mia
sminkade mig även innan vi gav oss av. Första gången jag tycker att jag passar i ögonskugga. Borde kanske börja använda det :}

OCh eftersom att jag var gäst så fick jag lite namnam :}

1 Sachiku:

skriven

Åh jag älskar Mary Key!

2 Alva Asp - Skönhet & Makeup:

skriven

Alltid lika kul med nya skönhetsprodukter! =)

3 Linda O:

skriven

Hej

Min mail krånglade då jag skulle maila dig :)



Men undrar om du fortfarande gör designer för 150 kr och om du har lång väntetid?



MVH Linda

Kommentera här: