Blä för att sitta och plugga en söndag

Igår var Pålsson och Klint här. Det var kanske inte det bästa för min hals, men jag får skylla mig själv när jag skriker och skrattar så förjordat. Idag är jag i alla fall så tyst jag kan bli så att kan få bli frisk igen. Hade hoppats på att jag skulle kunna sjunga på kören i morgon, men det är nog ganska uteslutet känner jag. Så trist! Men nu har jag varit sjuk i över en vecka och nu har jag inte bara ont i halsen utan nu har jag börjat hosta så att det känns som att bröstkorgen ska hoppa ut!

 

Tror jag ska koka lite te nu och fortsätta plugga.

Ett foto som min bror tog på mig i sin fotostudio. Riktigt najs blev det.

 

Bildkälla: www.minephoto.blogg.se
1 MOA:

skriven

Cool bild! :)

2 MOA:

skriven

SV: Tack själv! :D

3 Emma:

skriven

SV: Hej, du frågade om de bruna krypen. Mina verkar mest hålla till rund vardagsrumsfönstret, kanske att de kommit in där. De flyger också så ibland är de någon annanstans. Jag kollade på Anticimex och de matchar inte några skadedjur så jag orkar inte lägga mer energi på dem. Det trista är dock att de varit här i två år, sedan vår lägenhet totalrenoverades, innan dess fanns de inte.



Hoppas du får ordning på dina kryp :)

4 Freja:

skriven

Söt blogg!

Allt bra?

5 MOA:

skriven

Lust att göra bloglovin'byte? ^^

6 MOA:

skriven

SV: Roligt, har lagt till din blogg nu! :)

7 Marie - Vardagliga bestyr:

skriven

Jag använder mig av ett gratisprog som heter photoscape, det finns färdiga ramar där



=D, bara att tanka hem

8 MOA:

skriven

SV: Roligt! :D

Hur är det med dig då? :)

9 MOA:

skriven

SV: Vad bra, det är väl okej här med, lite dystert dock då ena hamstern vandrade vidare igår :(

Jag har för tillfället 1 katt, 1 hamster och 3 marsvin. Men hoppas på att få tillåtelse av min mamma att få skaffa råttor en dag igen :) Och så ska jag få snäckor av min kompis om ett tag!



Vad har du själv för djur? ^^

10 Dick:

skriven

Det var ett bra foto, och efterfixning..

11 MOA:

skriven

SV: Åh vad roligt! :D Vad sött, lilla Luffsen hihi ^^ Hur gammal är han då? Har du haft några andra djur än hund och hamster? :)

12 Moa:

skriven

SV: Åh så roligt! :) Vad har du för intressen annars då? :D



13 Freja:

skriven

Sv; Allt är bara bra med mig med!

Vad har du gjort idag då? :)

14 Moa:

skriven

SV: åh vad roligt! Jag brukar lyssna på musik, vara med vänner och fotografera typ! ^^

15 Maria en Norrlandsblogg:

skriven

Det är bara bra vad gör du då?

16 Hippieflickan:

skriven

Hej, såg att du pluggade till förskolepedagog i Jönköping. Jag har nämligen också pluggat på lärarprogrammet där, men är sjukskriven just nu. Vad kul! :) Hoppas allt är bra med dig. Mvh

17 Mia:

skriven

haha vad söt du är =)

ja att se ut som 15 igen kanske inte är vad man vill =)

jag tror att det kommer upp en påminnelse, men inte att de måste kolla leg... jag har inte behövt detta innan...

hahaha ha en bra helg så ses vi på söndag =)

kram kram

18 Paulina:

skriven

haha et är ju sant :D

Kommentera här: