MaryKay makeup rådgivning och fotografering

Idag åkte vi tidigt från Jönköping och anlände i Sunhultsbrunn redan klockan 10:00. Vi satte igång med Makeup rådgivningen nästan direkt och Mia (MaryKay konsult) visade Angelica och mig hur vi kunde lägga maken på ett snyggt sätt. Jag kände att jag verkligen behövde detta då jag aldrig använder ögonskugga. Så det var lite klurigt, men vi fick många bra tips som vi kan ta med och minnas när vi sen sminkar oss hemma framför spegeln.

Innan vi startade med sminkningen så fotade Johan (Fotograf) oss och så klart så blev det några efter-foton också. Dessa foton kommer inom en snar framtid att läggas upp på följande bloggar: {Mia} {Johan} Så höll utkik där. Jag kommer förmodligen lägga upp någon bild här med då.


Lite foton som jag tog under dagen [backstage]. Blev du lite intresserad av Makeup rådgivning eller kanske fotografering så tycker jag att du ska kolla in dessa bloggar {Mia}  {Johan}

 

1 Mia:

skriven

Vad du är söt =)

2 Mia:

skriven

hahaha tack för idag gumman... var så kul å träffa dig igen.... =)

ses på torsdag igen =) tjooooho

Kommentera här: