Finalisterna!

Godmorgon!

Igår kväll klockan 22:00 satt jag och granskade
bidragen till vårens fototävling.
Alla foton var så grymt fina! Och det här
var helt klart, absolut det svåraste beslut jag tagit
på jätte länge.
Jag vill välja alla till finalister, för jag tycker helt
klart att alla var värdiga det.
Men jag sa att jag skulle välja ut några, och
efter mycket om och men, har jag
nu gjort det.

Tack till alla som var med och tävlade, men som
tyvärr inte gick med till final. Det var grymma foton!


Röstning!

4 av bidragen har gått till final, vilket betyder att ni
har 4 foton att granska, men ni får bara
rösta 1 gång.
Jag tar inte in några anonyma röstningar.
Ni har fram tills på fredag klockan 00:00 att rösta.
Sen tar jag fram den med flest röster, på lördag.

Här kommer finalisterna!
Rösta!



1. http://www.hannamattisson.blogspot.com/




2. http://www.kindofjohanna.blogg.se/



3. http://www.livilu.blogg.se/



4.www.majanovajosefin.blogg.se




Här är alltså finalisterna. Rösta fram till 00:00 fredag!

Go Go Go!

pusspuss<3

ps. glöm inte att rösta på mig till veckans blogg här om ni tycker om den.
jag är nummer 1
1 Frida:

skriven

såg kommentaren lite sent :P

2 Marie:

skriven

Jag röstar på nummer 1 !!!!

3 Emma:

skriven

Gaaah (:

Kramar

4 Martina:

skriven

jag tycker nr 1!



Allt bra denna dag?!

5 Marie:

skriven

Aa fast det var ju så många blommor med :P Fast det är ju vårigt förstås

6 Anonym:

skriven

Tack, har du hund själv då?

7 I våran lilla vrå:

skriven

Tack för en fin kommentar.. va kul att du gillade min blogg! ha en bra dag

8 Marie:

skriven

Bara bra, själv då?? :)

9 AK:

skriven

Ja visst är de :) Ont-i-hälsenan-klack men skitsnygga! Missa inte att tävla om en jättesöt kjol från Chapnlle på min blogg!

10 Alexandra:

skriven

sv: åh tack så mkt vad glad jag blir:)

ja konståkning är verkligen en tekniksport:P



vilken fin blogg du har:) om du vill kanske vi kan lägga till varandra på bloglovin? :)





11 emelie:

skriven

tatuerade mig igår :) Puss

12 M O S A N:

skriven

Svar: Ååååh! skit också :/



Men jaja, :p



Röstar på nr 1.

13 Anonym:

skriven

Nr. 4!

14 Leia:

skriven

Tack söt!! :D



Kramar

15 malin:

skriven

Jag röstar på nr 4 :)

16 Katja:

skriven

Nehepp, inte min tur denna gång ^^

Men nummer fyra...

17 Ävelicious:

skriven

jo den är fin :)

18 kajsa:

skriven

svar: okej (Y) trevligt =)

19 Lisa [ENDASTLISA]:

skriven

Aw, tack sötaste, kul att du tycker att jag sjunger bra! <3 :)

20 Emma:

skriven

Tacktack (:

Tror 1an är finast (:

Kramar

21 Johan - döv och bög:

skriven

Jag röstar på nummer 4 :)

22 Veronica:

skriven

Jag röstar på bidrag nr 3

23 malin:

skriven

Svar: Aa, precis! Krya på dig du med

24 Johan - döv och bög:

skriven

Så lite så :) - jag ska plugga, plugga, blä!

25 Lisa [ENDASTLISA]:

skriven

Aw, tack sötaste, kul att du tycker att jag sjunger bra! <3 :)

26 Johan - döv och bög:

skriven

Ja, men varför inte plugga vidare?

27 anna:

skriven

4ran



svarar : tanks!

28 Johan - döv och bög:

skriven

Okej, hur går det med ekonomi nu då?

29 Johan - döv och bög:

skriven

hoppas :) vart söker du sommarjobb?

30 bella:

skriven

det e bara bra med mej, sj då ? :)

31 M O S A N:

skriven

Svar: hihi, tack. :D



vgd?

32 Leia:

skriven

Jo tack, det är bara bra, hur är det själv då?

Kramar

33 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Tack så mycket =). Vad roligt att du gillar den! Hoppas du kommer tillbaka =).

34 M O S A N:

skriven

Svar: Okej, ja gör inget spec :D

35 elin b:

skriven

sv;okeej, ska kolla :) jag kom nyss hem, själv då? :) Jag tränar gymnastik 4 ggr i veckan :D

36 bella:

skriven

haha aa :( va e du för sjuk då ?

37 Sofie:

skriven

jag röstar på nr 3:)

38 Leia:

skriven

Låter bra det!

Jag har mellan 300-600 om dagen =)

Dudå?

Kramar

39 elin b:

skriven

sv;aha, haah hoppas det blir bättre snart :) Vad har du gjort idag då? :D

40 Isa:

skriven

Sugen på gratis presentkort men trött på höga poänggränser och svårt att värva folk? Då ska du skynda dig in på http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 som är en HELT NY sida där det är jättelätt att samla poäng!

Efter två timmar har jag redan fått 300 i presentkort, och mer kommer det att bli! ;) Registrera dig via min länk och få 25 gratispoäng som du ej får om du inte går via en värvningslänk.

41 Leia:

skriven

Okej! Fast det är ju ganska många ändå ju! :D

Roligt att du hade besöksrekord.

Grattis till det =)

Kram

42 Sophie - The Best Of Me:

skriven

Bli medlem och få hem presentkort i brevlådan av H&M, ÅHLÈNS, THE BDY SHOP m.m. Ett konto per person :) Checka in:

http://www.freestreet.se/?r=11587

43 M O S A N:

skriven

svar: nä , var hemma . ;p

44 malin:

skriven

tack, detsamma

45 elin b:

skriven

sv; okej, vilken film? :) jag har vart i skolan och sen är det träning, svara gärna på dagens fråga KRAM :D

46 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Det är gott de! Allt bra med dig =)?

47 Rebecca:

skriven

sv: Jadå! :D

48 bella:

skriven

hahah men gud, verkligen inte :p ahha, vad jobbigt :(

49 Lolle:

skriven

åh tacktacktack :D :D kram<3<3

50 Anonym:

skriven

helt klart 4

51 ELIN!:

skriven

jag röstar ¨på bild nr 4, älskar verkligen actionen i bilden! kram

52 Maria:

skriven

Tack så mycket söta du=)

allt bra?

Kram kram

53 natha:

skriven

nummer 3



:)

54 petra:

skriven

4 4 4 4 4 4 lägger jag min röst på :D

55 E&M ! :D:

skriven

jo da det är bara bra ! :D

56 Linn:

skriven

hoppas du blir frisk snart då :)

57 johanna:

skriven

fina bilder, det är svårt att få sånna här där jag bor, vi har snö än ;) haha, bor ju i norrbotten.

58 A L B A & J O H A N N A:

skriven

3an ! :D



kram

59 Sara:

skriven

röstar på nr 3 :D

60 Marie:

skriven

Usch vad jobbigt, du får se till att bli frisk!!

61 Linda:

skriven

exakt de tycker jag med:S

62 M O S A N:

skriven

Svar: nä, är magsjuk , alltså sjuk :/

63 Maria!:

skriven

Fina bilderna va :D

jag röstar på nr två :)

sv: händer idag då? :)

64 Marie:

skriven

Tackar :D ska bli kul att komma dit igen, har inte tränat på hela helgen :D

65 Maria!:

skriven

sv: haha okej, har du inte varit i skolan? ;)

jag har varit i skolan och ska strax träna.

KRAM (:

66 Marie:

skriven

Men springa e ju bra! Friskis ger så bra varierad träning och man tränat typ hela kroppen :D

67 Lolle:

skriven

tack söt :D :D <3<3 kramkram!! allt bra med dig då?

68 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Hoppas förskyldningen går över snart då! Med mig är det bra, börjar bli väldigt hungrig bara, haha.

69 A L B A & J O H A N N A:

skriven

sv: hihi varsego

jora de e bra, sj?

kram

70 Lolle:

skriven

d e väl bra, ska väl inte klaga iaf :P kramkram!!

71 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Vad gott! Jag är allergisk mot nästan all frukt, så jag kan inte äta de :/.

72 Maria:

skriven

Det e bara fint här..=)



har du haft en bra dag?

Kram

73 Anonym:

skriven

röstar på nummer två :)

74 Jarina:

skriven

nummer tre, livilu! :D

75 ✿ N a t a l i e:

skriven

Tack så mycket sötnos! Detsamma! :)

76 Lollo:

skriven

Ahh men verkligen (:

Jag röstar på nummer fyra (a) Älskar hundar!

77 Mathilda:

skriven

Fiiin blogg ! <3 :)

kolla in min nya blogg :) och komentera <3 :)

Ha en bra dag ! Kram :)

78 liza:

skriven

snygg blogg ! komentera gärna min ! :P

puss & kram

79 jenny:

skriven

joodå det har varit helt okej själv då?

80 Anonym:

skriven

sv: det är bra :) sj? <3

81 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Jodå, men banan kan jag äta iaf, fast den var slut ><. Väntar på att någon ska laga mat här hemma så jag kan äta :D.

82 Mathilda:

skriven

Vad gör du då ? :)

83 Sara:

skriven

- Bara bra :) Själv?

84 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: skönt att höra!:)





kollar du på desperate housewives?:)

85 Ävelicious:

skriven

hih ja den är kanon bra :D



Fina bilder!

Är du något för smycken och accessoarer?

Då borde du kolla in sveriges största nätbutik,

Kolla in mitt senaste inlägg för mer information! :)

86 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Nej, det är ju inte de, och den korta tiden skrämmer mig :s.

87 jenny:

skriven

härligt häärligt (=

88 johanna:

skriven

jag fick förslaget av dig så tack :D var med i tävlingen :)

89 paulina:

skriven

nummer 4 lägger jag min röst på, riktigt fin bild :)

90 Sara:

skriven

- Inte mkt :) Läser lite Twilight ;)

91 Jarina:

skriven

SVAR; Tack för att du har röstat på mig! Kram. =)

92 jenny:

skriven

ne inte så mycket lyssnar på musiiik å så sjäälv då? kram (=

93 isa:

skriven

okej :) hoppas du kan plublicera den :D



Jag gillar den sista bilder

94 e&m:

skriven

maria tränar fotbollen sen går hon på friskis & svettis :D och emina spelar handboll och fotboll! (y)

95 Alexandra:

skriven

sv; så lite så :)

kram

96 M O S A N:

skriven

Svar: aw, tack så mycket. Det ska ja <3

97 Sara:

skriven

- Okej ;) Ahh.. det är den :)

98 Maria:

skriven

Joo bara bra =)



ha en skön kväll..

Kram

99 isa:

skriven

Ja gör det! :D

kram

100 Erica:

skriven

Jag röstar på nummer 1 ! :)

101 Sara:

skriven

- Hehe.. yes i do ;)

102 jenny:

skriven

hehe okej, men det kan faktiskt vara ganska skönt ibland att inte göra så mycket hihi, (= kram

103 Alexandra:

skriven

sv; idag har jag mest varit i skolan och sedan varit på en fotoskolning :) dudå?

104 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Ja, det får vi hoppas att det gör i alla fall =).

105 M O S A N:

skriven

Svar: jadå ;)



Kram <3

106 Linn:

skriven

vad har du för dig då? :)

107 JENNIE - modeblogg:

skriven

hej sötnos:) ville bara säga att min blogg är tillbaka:)



kramar

108 ✿ N a t a l i e:

skriven

Jo de är toppen! :)

Själv då?

109 jenny:

skriven

jaha okej, då kanske det inte är så jääkla roligt ;/

110 JENNIE - modeblogg:

skriven

tack:D

det skulle kunna vara bättre, men men! Hur är det själv:)



kram

111 Lochness96:

skriven

Jag röstar på bild nummer 4 !

112 Lochness96:

skriven

Jag röstar på bild nummer 4 !

113 Marcus Å:

skriven

Bara bra med mig! Gjort idag då? :)

114 M O S A N:

skriven

Svar: tack detsamma! :))

115 Erica:

skriven

Svar: - Mm, verkligen! Älskar det bibelordet! :D

116 Johan - döv och bög:

skriven

håller tummarna :) vem vann tävlingen?

117 elin:

skriven

Bild nr 4!!!!!!!

118 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Hihi, händer i veckan då =)?

119 Sandra:

skriven

Vackra bilder!

120 hanna:

skriven

Underbara bilder på headern

121 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: okej, ja jag gör det!:)

122 Becca:

skriven

Jag röstar på nr 3! :)

123 Daniela:

skriven

röstar på den första bilden :)



hur är det med dig annars då? ^^

kram

124 emma:

skriven

Hej!:)

Tkr du om min design? :D



Allt bra föresten? :) <3

125 bella:

skriven

hahah nää :p men det e bara bra med mej typ, förutom lite ont i halsen, sj då ? :)

126 matilda:

skriven

sv. ja robinsson är jättekul! fast jag håller med dig om att christial borde ha åkt ist, men snart ryker han också :P

127 denise:

skriven

sv : den har varit jätte bra, fick min film & har varit i staden och beställt ny ridkavaj, så toppen om jag ska utrycka mig rätt. själv ?:)

haha :)

128 A L B A & J O H A N N A:

skriven

sv: haha dt låter .. mysigt :p



kram

129 eemma:

skriven

jag röstar på nr 4!!!!!!!!!! :D

130 carro:

skriven

fyran ser ut att vara fotad av melitta burger..

131 stina:

skriven

hjag röstar på 4:an :)

132 kajsa:

skriven

bara bra med mig, själv?

133 Alexandra:

skriven

sv; alltså det är då man blir "undervisad" hur man ska fota bäst och så :) Det var kul :)

okej låter ju bra :)

134 JENNIE - modeblogg:

skriven

jodå, lite trött bara:P



du får krya på dig! kramar

135 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; tack för din röst! :)

kram

136 Mathilda:

skriven

Vad gör du ? :)

137 Mathilda:

skriven

Är med kompis , och äter choklad bollar! :P

138 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Det låter som en bra idé! Jag ska gå i skolan och så, hoppas på att veckan går snabbt så pluggandeet försvinner!

139 jenny:

skriven

aah förstår det, men jag hade lätt kunna vara hemma ett bra tag (= kram

140 Anonym:

skriven

fina :)



sv: tack så mkt ^^

141 Annis:

skriven

Jag tycker 4:an är fin

142 Josefine:

skriven

SV; Hej, kul att du har såna tävlingar:) bilderna var riktigt fina, och det inte är försent o rösta nu så röstar jag på bild1 :)

kram

143 Pia:

skriven

Jag röstar på 4:an :)

Sv: det är fint med mig, själv då?

144 Emma:

skriven

Nummer 3 :)

145 erica:

skriven

Nummer 1!!! Fast alla bilder var jätte fina!!:D

146 elinolsson:

skriven

röstar på nr 4!

147 Emilia:

skriven

4! :)

148 Liv:

skriven

nr 4 , :)

149 Eva-camilla:

skriven

Tack så mycket! kul att du gillade min header :D

Min röst lägger jag på bild nr 3

Sköt om dig

Kramar

150 Caroline:

skriven

4:an älskar hundar (a)



kram

151 anne:

skriven

Min röst går till nr 2! :)

152 pelle:

skriven

Hundrarn var coola! Jag röstar på de!

153 Malin:

skriven

Jag röstar på nr. 1

154 Mejjo:

skriven

Bild nr 4 med hundarna<33

155 Joline:

skriven

Hejsan, jag röstar på bild nummer 4, såklart! Den finaste bilden som finns. Så söta. <3

Kommentera här: