Kycklingsallad alá Evelina

Igår blev jag så grymt sugen på kycklingsallad,
så idag satt jag det till verket.

Kycklingsallad Alá Evelina:

Kycklingfilé
Grönsallad
Annanas
Paprika
Gurka
Majs

Tina Kycklingfilén och skär i små bitar.
Stek med lite olivolja och krydda med grillkrydda.
Skär sallad, annanas, paprika och gurka i tärningar eller
liknanade. 
Häll majsen i en skål tillsammans med
den övriga salladen.
Häll i lite olivolja och krydda med lite grönsakskrydda.
Blanda sen ner kycklingen.

Smaklig måltid!


Pusspuss
<33
1 emma:

skriven

vad är de för ras?

2 Emma:

skriven

Okeej :D nee inte mycke, väntar på att gubben ska komma he m:D

kram

3 emma:

skriven

åhh , så gulligt ^^:P vi har beagle :D

4 michaela:

skriven

dom e så söta! :)

åh vilken sallad!! :D

5 M O S A N:

skriven

Svar: ja verkligen ;)



Aww, tack så mkee <3

6 Jasmin - Modeblogg:

skriven

hejigen:D roligt att du gjort en ny header:D fin!

7 E M M A [ FOTOBLOGG]:

skriven

Fin blogg du har!

Gjort själv ? <3

8 matilda:

skriven

det där ska jag testa! :)

9 Emma:

skriven

Nej (:

Men jag är hos honom nu :P

KRam

10 isa:

skriven

jag mena krogen :P hehe. aha okej skriver du en bok? :p coolt

kram

11 Hilda:

skriven

tack tack, nej inte så mycket. Ska typ städa och ta detlugnt. Du då?

12 Marie:

skriven

Åh vad gott, det ska jag oxå äta sen :P

13 Leia:

skriven

Det är bra idag. Hur är det själv??



Kram

14 E L L E N:

skriven

Gott det ser ut :)



Sv: Tack så jättemkt :D:D

15 Erica:

skriven

Åh.. vad gott!! =)

16 michaela:

skriven

du får ta och skaffa en! :D mulattbarn e så söta :)

17 AK:

skriven

Vad kul :) trevlig kväll!

18 Anonym:

skriven

va med och tävla på min veckans-blogg tävling på min blogg ! puss !

ps, grymt fin blogg. Tror nog att du kan vara en av finalisterna :P <3

19 Emma:

skriven

Vad gott :)

20 Johan:

skriven

Låter inte helt fel det där du =)

21 Johan:

skriven

Låter inte helt fel det där du =)

22 Astrid:

skriven

Mmm... Jag älskar verkligen sallad! Det är min favvo mat <3

23 Astrid:

skriven

Mm. Cesarsallad med kyckling. Asså jag dör av bara tanken <333

Kommentera här: