Allt händer så fort!

Det är hur mycket som hellst som ska göras
denna första vecka.
Idag fick jag reda på vilken kurs vi kommer läsa först och
även vilka böcker jag kommer behöva.
Det är 9 böcker! Till en kurs.
Och jag behöver de böckerna redan på måndag.
Snacka om kort varsel.
Jag kan köpa böckerna på akademibokhandeln, men
det är helelr inte säkert att de har alla hemma.
Sen kostar ju de flera hundra kronor per bok.
Jag är inte gjord av pengar.
Och de jag tagit kontakt med som har begagnade
böcker, de har inte dem kvar.

Jag får panik!



Mitt väldigt fina passerkort.
Jag ser ut som en get!



 

1 thaikalle:

skriven

Hej!



Tittar in på din trevliga blogg då och då

Ha en bra dag.

2 Carro:

skriven

Usch, det är det jag är rädd för när man ska plugga vidare. Att allt blir så dyrt i början. =/



(och ett tips: Gå aldrig ut med personnummer på internet. Det är ju inte ofta något sker, men det känns onödigt att riskera det. =/ )

3 Carro:

skriven

Sv: Usch ja. Ibland önskar man att man kunde hoppa över att plugga vidare och ändå bli vad man vill. =P



Ja, okej. Men man behöver ju inte riskera något ändå. =)

4 Carro:

skriven

Sv: Nä, jag har jobb. Men saknar skolan. Men ska jobba något år innan jag pluggar vidare till det jag vill bli. Vad pluggar du till?

5 Carro:

skriven

Sv: Ja, det känns rätt skönt att det är ordnat.

Okej, va skoj. Hur länge pluggar man då?



Nä, jag vill bli ambulanssjukvårdare. Men vill jobba något år först.

6 emelie♥:

skriven

Fin blogg :D

7 Rebecca:

skriven

är du gillig och röstar på mig i veckans blogg ? :)

jag är nr 14.

www.feliciaz.blogg.se



Kram <3

8 sara:

skriven

lycka till på jobbet, själv börjar jag åttan på måndag och är nervös över de. men förhoppningsvis går det bra, och säkert likaså för dig med böckerna. kram!

9 Du vet inte:

skriven

var med o tävla i min blogg.



vinn en signad linne av en svensk artist!!!

http://duvetintee.blogg.se

Kommentera här: