Alvarligt nu!

Okej, nu börjar jag bli lite skraj här.
När jag var i Bulgarien så hade jag packat ner ett
par byxor som jag köpte förra året. Men tyvärr så kunde jag
inte knäppa dem, när jag väl tänkte använda dem.
igår tog jag fram ett par jeans som väl är ungefär lika gamla,
vilka jag heller inte kunde knäppa.
Det fick mig att inse att det här året efter gymnasiet
inte alls varit så bra för mig.
Fast vem skulle tycka om att bara gå hemma o jobba
någon gång ibland.
Jag hör kompisar som klagar på att de har så mycket
jobb. Jag säger bara, var glad!

Jag måste börja träna mer och sluta äta en massa onyttigheter.
ja, så tänker väl alla. Men det här var verkligen
en väckarklocka för mig.
Om jag blivit så pass mycket större under detta året,
så att jag inte kommer i mina byxor så, är det ganska så
panik!

1 adina:

skriven

wake up call?:P



okej! :)

2 Kicki:

skriven

hej, jättefin blogg du har.

titta in på min:)?

3 steph:

skriven

har du haft det härligt? =)

4 rebecca:

skriven

sv: hur var det där då ?:D

5 Elkah:

skriven

Nämen oj då:O <3

6 B E X:

skriven

sv; hehe okej, har du haft det bra? :)

7 My:

skriven

haha, jag ksulle oxå behvöa börja träna eller något :) men jag tycker faktikst inte du ser stor ut :P

8 Katta:

skriven

Jag hade också tänkt börja bli lite så där nyttig, men har hittils misslyckats ganska rejält.

Vad gäller jobba eller inte så är det väl den mänskliga naturen som vill gnälla över allt. Har man inte ett jobb så gnäller man över det, och har man det så gnäller man över att det är så jobbigt att jobba, i alla fall jag XD

9 fia:

skriven

herregud evelina!

de där e inte farligt!

de där e ingenting alls!

sluta nu va så hård emot dig sj!

man ska njuta utav livet och fylla på me de goda!:)

hur trist vorre inte livet annars ?.. att inte kunna få göra de man mår gott utav ?=)oc unna sig saker

ät och njut!

jag orkar inte vara så nyttig längre och en sådan friskis för jag upptäckte att de var väldigt trist!

:(...

:P hehe .. men sen behöver man ju inte gå till överdrift me ätande iorförsig.. men gör de inte till för stor grej bara !=)

du e jätte fin!=)

kram /Fia

10 sandra:

skriven

tack :D åh vad fusk med utomlandsresa!

11 Hannah:

skriven

sv: Åh, tack! :D Hade du det trevligt då? ;p

12 Amelie:

skriven

sv: ja ska nog börja igen :)

13 s:

skriven

du är tillagd :D

14 evelina:

skriven

visst gör det :)

15 ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

skriven

såå bra :P hihi

16 Kadri:

skriven

haha det är mycket värre för mig. Jag får inte ens mina över höftena.

17 B E X:

skriven

sv; det var ju bra :) har du gjort ngt speciellt, mer än solat? ;)

18 ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

skriven

ikväll så ska jag nog kolla på film..sJ?

19 Kadri:

skriven

Sv. Efter barn nummer två köpte jag nya. men jag förlorar inte håpet. en dag såp ka jag få på min gamla jeans

20 Felicia:

skriven

Sv: hehe , jag som tklr det är ganska så varmt ;)

Kan du rösta på mig nr 4

http://maatilda.blogg.se/2009/august/arets-blogg-shit-ja-glomde-nastan-bort.html#comment

21 Amelie:

skriven

sv: I'm back :)

22 maria:

skriven

sv, okej ;d , här har det varit blandat ibland fint ibland regnigt fast mest har det varit regnigt :(

23 Cajsa:

skriven

Nej du kan anmäla dig om du vill vara med, det är inte försent. :)

24 Linda - Livet är rosa!:

skriven

Fast sen får man se lite till vad man hade för storlek innan?

Jag kom inte i mina gamla byxor efter förra sommaren och hade rent av panik! Men sen insåg jag att jag ska inte komma i de där byxorna igen..

25 emeelie:

skriven

riktigt söt header du har :D

26 casandra:

skriven

Fin blogg du har :)

27 Erica:

skriven

sv. okej :)

kolla in mitt senaste inlägg och ge mig gärna tips (:

28 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Oh okej :) Vad härligt!

Var du där i en vecka eller? :)

KRAM

29 Bnsm ♥:

skriven

ajdå, jag vet hur det känns!

ha en bra kväll!

Kommentera här: