Bacon!

Hundarna har varit ute så nu återstår bara
att laga mat också.
Stuvade makaroner och Bacon står på schemat,
vilket råkar vara min favorit och delikatess.
Så nu beger jag mig ut till det ensamma köket.

Vad äter ni andra för mat idag?

1 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: jo precis, håller med :)



SOLDIER OF BROKEN DREAMS KLAR OCH UTE MYSPACE! missa inte att checka in > http://myspace.com/shadowoftheroom



rock on! - the singer :)

2 Sandra:

skriven

Nå kycklinggreeejs :)

3 Fia:

skriven

Oj, det var varmt...idag beställde vi en resa utomlands till Kanarieöarna...jag hoppas det blir fint väder där :D

4 Emz:

skriven

jag äter nudlar, skit gott!

5 d e n i s e:

skriven

ååh vad härligt, va de bra ?:D

6 Angelica:

skriven

sv; åh vad härligt! Hur har du haft det? :)

7 steph:

skriven

händer ikväll då?

8 emma:

skriven

idag blir det pizza haha (: inte nyttigt men gott som tusan!

9 Cat:

skriven

Har inte en aning om va det blir för mat faktiskt.. Kan inte påstå att jag har nån direkt matlust, men det kanske kommer! =) Gubben vill käka pizza, men jag är inte det minsta sugen på det. =/



Kram på dig!! =)

10 fia:

skriven

nämen bacon e ju så gott !!:)

speciellt knaperstekt bacon !:)

de åt jag igår, fast med bakpotatis och sås till !:)

Idag har mamma gjort hemmalagad lasagne ..:)

ska strax äta, vad händer annars ikväll då :)?

nu får du snart fixa fram Bulgarien bilderna !:)

ska vi ses snart föresten ?:)

ring mig

kram! :) / Fia

11 Anonym:

skriven

sv: jodå helt ok, sj? :D

12 J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]:

skriven

s; gud så duktigt :)

i ph eller? :D

13 Cajsa:

skriven

min vecka har varit toppen! ^^ hihi..^^



Du får VÄLDIGT gärna vara med i min tävling! :) Avslutas i morgonkväll och det är inte så många som är med just nu. :( http://cajsa1.webblogg.se/2009/august/tavling-pagaende.html#comment

14 Elkah:

skriven

Jag åt Tacos, MUMS!! =)

15 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Vad bra! :D

kram kram

16 Alexandra:

skriven

sv; åh vad härligt! :)

17 madde:

skriven

vad gullig du är, tack!

18 CHRJ:

skriven

sV: Verkligen! Hoppas du får en toppendag =)

19 sabina:

skriven

sv: oj, hur var det där? :)

kram

20 Hannah:

skriven

sv: Vad kul, har du lagt till mig än? (:

21 My:

skriven

Jo men det förstår jag:D

22 adina:

skriven

åh bacon.. haha!

jag vet inte, det är jag som ska laga middag åt familjen, men har INGEN aning om vad jag ska laga!

23 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

:D

24 Emma:

skriven

Hade du skoj i Bulgarien ?

(detta är då min nya blogg ;)

Kommentera här: