Böckerna klara

Nu har jag äntligen köpt de sista tre böckerna.
Den fjärde fick jag beställa på skolverket.se.
Idag har jag också fått reda på vilken grupp och
mentorsgrupp som jag hamnat i.
Skönt att veta det.

Senare idag ska jag med bror ner till A6 och efter
det ska vi hem till han o äta tror jag, och spela spel.
Det blir väl playstation eller nåt.
Det ska bli super kul!
Nej, ändrade planer. Fick precis ett sms av Björn. Vi åker
om en stund till A6. Och jag tror att det är ett spel han har
tänkt att köpa. Men jag är inte säker.

Vad hittar alla andra på idag?



1 Anonym:

skriven

vad är det för spel han brukar spela då ?:)

kram! ps. skönt att böckerna e klara!=)

2 V A N E S S A:

skriven

vad många böcker du köpt :)



kolla in min nya design! =)

3 Cajsa:

skriven

hejsan tjejen! :D det va ett tag sen! ^^ allt bra?

xx Cajsa

4 Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

skriven

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

Kommentera här: