Bulgarien

I morgon klockan 10.30 åker jag till
Göteborg och landvetter.
Klockan 16.15 får ni tänka på mig för då lyfter planet
och jag o familjen far till Bularien.

Linnéa
,  Björn, Johan,    Mia                  Rebecca och Jag.
Syster, Bror, BrorBrors sambo och brorsdotter och jag.

Jag ska försöka hinna packa så fort som möjligt
så att jag kan svara på era kommentarer, men
annars svarar jag nästa vecka, den 12 Aug.


Ha det bra här hemma i Sverige!



1 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Sv; Okej :)

Jag svarar på kommentarer :D

2 ada:

skriven

sv: tack :) ja okej. själv ska jag fira min födelsedag imorgon ^^ vad har du hittat på i helgen?

3 sagha:

skriven

åhh vad roligt

4 Hannah:

skriven

sv: Det är bara bra;)sj? Jag lägger till dej på bloglovin, lägger du till mig? ;D

5 Vanessa:

skriven

sv; hihiokej:)

händer i veckan då?

kram

6 cecilia:

skriven

så fin bild :)



så underbart - trevlig resa!

7 Cajsa:

skriven

hejsan tjejen!

du missar väla inte tävlingen nu hoppas jag!? http://cajsa1.webblogg.se/2009/august/tavling-pagaende.html#comment det är bara 3 stycken som är med än så länge så chansen att vinna är ganska stor! ^^

kramar! xx Cajsa

8 My:

skriven

HA det så bra :D

9 rebecca:

skriven

sv: det är en festival med massa artister o så :D

10 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

ha det underbart :D

11 sabina:

skriven

Förlåt då jag svarar så här sent men har haft ganska fullt upp, och nu då jag har en bloggpaus!

sv: här är det super! :) Själv?

12 Carro:

skriven

Svar: Godkväll sötnos! :)

13 Jessica:

skriven

Joo, men har skaffat en ny nu så ska komma igång me den lite innan jag ger ut adressen (:

Hoppas du får de underbart i Bulgarien ! (:

Kram

14 Angelica:

skriven

Åh va härligt! Ha de så jätte bra!



Har själv varit i Bulgarien och det är jätte häligt där! :)

15 Kristin:

skriven

Hej Evelina!



Tänkte bara snacka lite om bloggdesignen. Vet att du har det skönt i Bulgarien just nu men du kommer väl antagligen se detta när du kommer hem, så jag skriver ändå =) Den 13 augusti åker jag till Göteborg för Way Out West-festivalen och kommer hem den 15/16, så vi måste vänta med designen tills efter det, eftersom det nu har krockat med din OCH min resa =)



Ha det bäst!



Kram

16 sagha:

skriven

hej, fin blogg. jag har en ny blogg nu så om du är intresserad kan vi lägga till varandra på bloggkoll

17 Nina :D:

skriven

åh, var i bulgarien :) ?jag var där för inte så längesen, jättefint där!

18 Cajsa:

skriven

Hejsan tjejen! :D

Skulle du vilja vara världens ängel och rösta på mig till SOMMARENS BLOGG!? :D Jag är nr 2 och det betyder sååå mycket om du vill rösta! :D http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/2009/august/sommarbloggen.html#comment



Jag har inte varit med i någon annan röstnings-tävling denna sommar för att ni skulle slippa detta men kunde inte motstå denna tävling!



och lite small talk: Allt bra annars? :)

19 d e n i s e:

skriven

sv : hihi jaa!:D

Hur har din helg varit då ?:)

20 Cat:

skriven

Åhåå'!! Vilken lyx då.. =P Kunde inte jag fått följa med som handbagage? ;D



Hoppas resan är kanonbra! =)

21 Nadin:

skriven

fiin blogg! :) besök 2 av mina <3 www.sweetnadinsweet.blogg.se och www.thethreesister.blogg.se

22 Kimse:

skriven

Va fin design du har :D



En blogg som innehåller allt från knäppa vardagsinlägg, bilder från överallt, hyllningar och klagomål till sex education, lolcats och konstiga prylar?

JA, min blogg - allt i en salig blandning :D



hoppas vi ses ^^

kram

Kommentera här: