En kul nyhet och en mindre kul nyhet

Gårdagen spenderade jag över en hink.
Inte så speciellt roligt att spy galla en fredag.
Sprängande huvudverk stod också på schemat
och en rejäl hosta.
Men idag mår jag bättre och jag har än så länge ätit
en halv morotsmacka.
Jag hoppas verkligen att jag får behålla maten denna gången.

Den roliga nyheten är att Liddie är klar med min design.
på måndag eller tisdag kommer jag ha den på min blogg, 
så då får ni se hur den blev. Grymt snygg i allafall! :D

Jag hoppas att ni andra lyckats slippa magsjukan.

Kisses

1 rosali:

skriven

så lite så:)



http://livetenligtrosa.blogg.se

2 amandaa:

skriven

tack så mycket (:

ja det gjorde jag :)

puss

3 Erica:

skriven

Kom på nu då jag pratade med dig att jag inte varit inne här på länge, så tänkte att jag skulle kika in.. :)

Kommentera här: