Sex klara, bara 4 till!

Nu har jag lyckats få ihop 4 böcker för lite mer än
400 kr. Hade jag köpt dem helt nta så hade jag
fått betala mycket mer än det dubbla.
Sen har jag två böcker till.
Imorgon bär det av till akademibokhandeln, för att
köpa de fyra sista.
Det kan bli dyrt, men ingen har begagnade kvar till salu
så jag har inget val egentligen.

I morgon får man i allafall sova ut lite.
Förtsta veckan på länge blev detta, som jag fått gå upp tidigt.
Jag har inte riktigt vant mig kan man väl säga.

Sov så gott!
1 Carro:

skriven

Usch dyrt dyrt dyrt... =/

Men bra att du hitta några billiga.

2 My:

skriven

men det var ju tur du hittade några iaf :D

3 Jagheterintesune:

skriven

Hejhej, följer du mig via bloglovin? :) Om inte kanske vi kan börja följa varandra? :D kramar

Kommentera här: