Your embrace

Den senaste veckan har det blivit väldigt dålig uppdatering
och jag har inte orkat svara på kommenterar o.s.v.
Och det ber jag om ursäkt för.
Det har varit så mycket med högskolan så att jag helt enkelt
inte orkat med bloggen. Det kommer i och för sig inte bli
lättare i skolan, snarare tvärt om, men jag kanske
kan prioritera bloggen lite mer.

Som många kasnke vet så är jag nervös för väldigt mycket
och mycket av det tycker nog de flesta är töntigt.
Men idag har jag faktiskt tagit ett kliv i vattnet och
åkt stadsbuss själv. För mig är det ett stort steg
och jag är jätte glad över det.

Strax ska jag öaga stuvade makaroner och köttbullar till
mamsen och mig.

Your embrace som rubriken lyder är namnet på min nya låt
som jag skrivit. Här sjunger och spelar jag den.
Hoppas ni tycker om den.
Ni finner fler låtar med mig på youtube.




Puss
1 Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

skriven

fint:)

2 Bea :):

skriven

Vad fint du sjunger. :)



Hoppas det går bra på höskolan. :)



Kramar Bea

3 Anonym:

skriven

aa det var skönt det. ja satt och skrek när jag märkte hur illa det gick.. jo för att det finns inte så mkt jobb längre för odm ger alla tider till dom yngre eftersom dom är billigare så då msåte jag flytta hem igen :S men ska försöka hitta något snabbt så jag kan flytta igen sen ^^ :D

Fin låt förresten:D

4 Vanessa:

skriven

sv; hihi härligt, allt bra?

kram

5 Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

skriven

sv;

har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;



i helgen har jag inte gjort så mkt:P du då?:)

6 rosali:

skriven

gud vad duktig du är :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

7 evelina:

skriven

sjukt bra :)

8 aw [ gotlandstöis ]:

skriven

vad duktig du är

9 Linn:

skriven

juste, 20 år. stadsbuss själv.

Kommentera här: