Goder kväller

Hej Hej!
Jag fick ett litet önskemål om att jag skulle
uppdatera lite här, så det är väl bäst att jag göra det då.
Annars vet man ju inte vad som kan hända.

Har haft heldag i skolan idag, med fyra timmars hål.
Fy vad trött och seg man blir.
Jag sov faktistk en stund medan de andra tjatade.
Det var gött.
Nu är det i allafall bara två föreläsningar kvar, och sen är det
hejsan julen. Åh så skönt!

Min mobil är ju sönder och jag har varit utan
i ett tag. Men nu har jag gått köpa en mobil
billigt! Super gött! Tack igen Linus! :D

Är super trött så ska nog bara ta det lugnt nu och
kolla på tv eller något.

Kisses
1 Malle - Hockeyfru:

skriven

åh tack, hihi japp nu är ja blond:)

skönt med lov nu kan ja tänka mig ja! några planer i helgen?

2 H a n n a & L i n a:

skriven

SV:

Japp, det funkar, hoppas du blir en av finalisterna :D

3 Emelie:

skriven

min nya blogg :) Check it out

4 Jeanette:

skriven

Vilken fin design du har :)

Kommentera här: