Hemma från kyrkan



Sjöng i kyrkan idag, och fick alltså gå vid klockan 08:00.
Jag kom hem vid 1 igår natt och somnade väl inte förrän vid halv  2
så har fått sova 6 timmar eller något kanske.
OCh jag var såå trött när jag gick upp och är fortfarande trött.
Huvudverk har jag haft hela förmiddagen också.
Men jag vill ju inte gå och lägga mig en stund nu och
riskera att inte somna ikväll.
Nej, nej, nej!

Men jag tror att jag ska lägga mig i soffan och läsa en stund i allafall.

Idag köpte jag i kyrkan en ny bibel också.
En blå med fiskar på. Jätte fin!

Pussar
1 sally:

skriven

ja, och jag glömde skriva det :P

hehe. ha en bra dag

2 emma:

skriven

Kul att du ville tävla! :)



Har du en ny bloggdesign förresten? Fin var den! :D

3 TVILLINGARNA:

skriven

hoppas du får en trevlig söndag =)

4 JOLIN:

skriven

nu har jag mailat dig!:D

5 n e l l y . [FOTOBLOGG]:

skriven

sv: hihi så lite så ;)

6 Anni:

skriven

hejhej, haft en bra dag?

Kommentera här: