1 amanda:

skriven

är du kristen?

2 JOLIN:

skriven

sv: ohja!:D du=

3 f:

skriven

okej :)

tycker calle och erik (:

4 ABSSOLUTAARNELA:

skriven

trevligT! :D

5 Alice:

skriven

Okej tack så mycket för tipset!

6 f:

skriven

japp :D

7 ABSSOLUTAARNELA:

skriven

tack! :)

vilken skola går du på?

8 Alice:

skriven

:)

kram!

9 JENNY visselpipan:

skriven

sv: tack tack :D

10 Malin:

skriven

Självklart, själv då ? =)



Vad fin din blogg blivit sen första gången jag såg den =)



btw.. har stort problem med att bli nöjd med mig själv.. vet du ngt sätt hur man får smalare lår ?

11 Ines ^^ !! :):

skriven

Vsg å tack :)

din med ;)

allt bra ? =) kram

12 Tobias:

skriven

Visst är den snygg =)

13 JENNY:

skriven

sv: tack så mycket!

nej jag hade inte tänkt det :)

14 JOLIN:

skriven

sv: jag vill att calle åker ut, sen hoppas jag på att tove vinner:D dudå?

15 Nikki:

skriven

SV: Ja, tiden går fort! :)



Hoppas du har en skön fredagkväll! :)

16 Emmis:

skriven

svar; jaa det är riktigt gått ;) hihi

17 Nathalie:

skriven

Jätte fin blogg! :D

Besök gärna min och följ med bloglovin!



http://nalohe.blogg.se



kram! ^^

Kommentera här: