Lite foton

Jag bara läser och läser.
Har snart läst ut den andra boken. Sen är det bara en kvar.
Nästa vecka är det redovisning och tills dess ska jag också
skriva anlys på böckerna.
Det blir nog super kul! (ironisk)

Här kommer lite bilder från igår, innan jag, Helen, mamma och Inge
åkte iväg till sista Alpha.
Vill ni läsa lite om vad vi talat om på Alphan så kan ni
gå in här. Där finns det lite.









Hoppas ni får en härlig dag.
Nu ska jag återgå till böckerna.

Glöm för allt i världen inte min tävling.
Gissa numret!
Följ denna länken bara.
Ni har tills på fredag 00:00 på er.


Pussar
1 FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!:

skriven

sv, Vad bra! :D

Idag ska jag bara ta det lugnt, är jättetrött. Själv? :)

2 claudia ♥:

skriven

GRATTIS♥

du har gått vidare till final i veckans blogg.

nu får du bara ragga åt dej röster!

tävligen avslutas i slutet av veckan

lycka till♥

3 - amandakarlsson,:

skriven

ja, jag tror hon kommer gå enormt långt! hon har enormt talang! :) men nu är det erik som gäller i fredagsfinalen eller? :)



4 claudia♥:

skriven

GRATTIS!♥

du är nu i final i veckans blogg.

Dags att ragga åt sej röster (man röstar på min blogg)

Tävlingen avslutas i slutet av veckan alltså den med flest röster har vunnit. Lycka till! ♥

5 Nikolina:

skriven

fina bilder :D

6 Jouline:

skriven

Hej tjejen har en tävling i min blogg nu där du kan vinna en unik hårprodukt. Kanske vill du vara med?

Ha det gott! Kram

Kommentera här: