Månadens blogg

Av 22 tävlande i min månadens blogg tävling gick
Jolin och Jennifer vidare till den
stora finalen.
Tävlingen avslutades i fredags natt och det är nu dags att avslöja
vem som är den stora vinnaren.

Grattis Jolin!

Jolin kommer att vara länkad på min blogg i en månads
tid från och med imorgon måndag, 071209.

Det här är Jolin:



Jolin är 15 år och som person är hon väldigt glad. Hennes motto i livet är "Man lever bara en gång". Därför tar hon alla tillfällen hon kan få, till att umgås med hennes underbara vänner, familj och att spela handboll. Hon njuter av livet helt enkelt. Hon älskar att resa och upptäcka nya platser och länder, därför tänker hon söka till en skola med inriktning turism.

Det hela började med att hon började läsa Kenzas och Stina Lees bloggar, vilket inspirerade henne, och gör även idag, till att skapa en egen blogg.



Den 19 December firar Jolin 1 år som bloggerska!
Och hon har inte ångrat en dag.

Det som gör hennes blogg unik är att hon skriver rakt från hjärtat. Man får läsa allt från hur hennes vardag ser ut, vad hon shoppar för olika saker, lyssnar på för musik och en massa bilder. Ännu en unik sak med henne är att hon svarar på alla kommentarer hon får, även de anonyma även om de är i minioritet.

Jolin rekomenderar starkt kenza, stina lee och mjaubaby, då det inte går en dag utan att hon läser dem.

Och jag rekomenderar starkt att ni läser Jolins blogg. Den är unik och helt enkelt super!

Återigen grattis Jolin. Du är nu länkad på min blogg och kommer att fortsätta att vara det en månad framöver. Hela vägen in på det nya året.

Kisses!
1 JOLIN:

skriven

ååh va kul, tack så mycket sötnos:D

2 f:

skriven

hehe okej ;) den är inte lika seg för mig nu som tur är :p

3 Emmis:

skriven

svar; jaa det äre allt ;) hihi

Hur är det med dig då? :P

4 issa - rappare och låtskrivare:

skriven

sv: åå tack:$$$



fint skrivet!

5 juliaa.:

skriven

aw. min gullunge jolin <3!

sv: ohja det har jag haft, hoppas du också haft det!

6 f:

skriven

japp ;)

7 f:

skriven

haha jag får sånna kommentarer typ varje dag :o hahah xD

8 julia andersson:

skriven

sv: om jag bestämmer mig att göra mig av med den, så får du jättegärna köpa den ;)

9 Emmis:

skriven

svar; härligt (= joo bara bra med mig! ska också nu snart sova ;D

10 Tobias:

skriven

Det var så gott så :D mums!

11 f:

skriven

hahah xD

12 Anni:

skriven

sv: har också haft en bra dag

13 Mirlinda:

skriven

aww :D ja du kan absolut vända dig till mig gumman! hjälper så gott jag kan :D hur har du haft det idag vännen? massa kramar! :D

14 ellinor:

skriven

Vad har du då för te? :)

15 mst:

skriven

vad gör du då ? :D

16 Jouline:

skriven

Sv: Tack så mycket alltid kul och höra :)din var också fin!

17 f:

skriven

godnatt :)

18 SOLINA:

skriven

- Ursäkta det sena svaret. Ja det blev idol, kan inte förså att Tove åkte ut :S

19 issa - rappare och låtskrivare:

skriven

sv: allt bra med dig då?:)

20 ABSSOLUTAARNELA:

skriven

händer idag?: )

21 sally:

skriven

SV: aa, det tycker jag med :)

händer idag? :D

22 Ines! ^^ :):

skriven

Joo de är bara fint med mej =)

händer sen ?? ;) kram

23 Qb:

skriven

Haft en bra helg?

24 Ha a n n a & L i n a:

skriven

Sv: tackar :D

25 linda:

skriven

sv; okej! jag med faktiskt! :D

allt bra idag? kram

26 Emmis:

skriven

svar; jaa det har jag allt ;) dudå?

27 julia andersson:

skriven

sv: ja, om du vill så :)

28 I S A B E L L A:

skriven

SVAR: Åh vad synd! Har du kollat på säsongerna innan? Kram

29 Alice:

skriven

Aaa ´jagf vet! :P

30 camilla <3:

skriven

Sv: Tack så mycket! :D



Haft en bra dag?

31 Erica Guldbrandzén:

skriven

Den där kommentaren från camilla var från mig :P

32 HANNAH - kolla in min blogg!:

skriven

sv: tackar :)

33 m:

skriven

sv: TACK :D <3

34 Anonym:

skriven

om du har lite tid över får du jättegärna hjälpa mig välja väska, har sån beslutsångest! kramar :)

35 I C E:

skriven

Sv: hehe ja! Ha en bra dag gumman :)

36 amanda:

skriven

hej

snygg designochbra blogg

37 FANNYAMANDAA:

skriven

jaa, hans iron maiden var ju grym! :D haha men det är sant att tove också skulle gått till final!

Kommentera här: