Och vinnaren är!

Min blogg har inte varit i prioritering just nu, men
förhoppningsvis så är jag tillbaka nu.
Skolan är slut för i år och julen är påväg.

Vinnaren av min Gissa numret tävling är ingen annan än: Caroline!
Det var många som var inärheten av mitt nummer
som skulle vara mellan 1-100.
Svårt attt gissa.
Caroline gissade på nummer 12 och rätt
siffra var 8! Mitt lyckonummer!
Ja, om jag skulle ha ett lyckonummer så hade det varit nummer 8 i allafall.

GRATTIS Caroline!
Du kommer nu att vara länkad på min blogg i två veckor.
T.o.m 31/12-09



Caroline Nilsson bor på Österlen i södra skåne.
Hon jobbar som inringnings- vårdbiträde men letar
såklart efter efter ett fast jobb.

Om två månader fyller Caroline 20 å r, så se till att gratta henne!

Caroline vet inte om hon sk ulle kalla sin blogg för speciellt
unik, utan det får ni läsare avgöra.
Men men hon tror inte att någon går ifrån bloggenbesviken.
Hon försöker skriva på ett sätt som får folk intresserade och
försöker på alla sätt göra sina läsare belåtna.
Carolines blogg= Hennes dagbok dagbok!

I hennes blogg får ni följa hennes vardag som består av arbete, familj och djur.
Ni får även en del foton från livet som leker.
Och så klart så får ni följa hennes stora intressen;
hästar, pistolskytte och underbara vänner.

Gå nu och besök hennes blogg!
Ni kommer inte att ångra er!

Hugs!
1 Emelie:

skriven

Tack gumman :) Behövde en nystart kände jag. Aallt är bra här, är frusen bara. Hur är det själv? Pusspuss

2 aw - gotlandstöis:

skriven

va tkr du om min senaste text ? :D

3 Jeanette:

skriven

Tack så mycket :D

4 aw - gotlandstöis:

skriven

tack snälla du :)<3

5 H a n n a & L i n a:

skriven

Gratulerar!

Du har kommit med i veckans blogg hos oss, nu skulle vi bara behöva din header, skicka den till:

[email protected]

Kommentera här: