Tävling!




En annorlunda tävling som helt enkelt går ut på att gissa
vilket nummer jag tänker på.

  • Det är ett nummer mellan 1-100
  • Gissa en gång (Har du flera bloggar går det utmärkt att gissa från alla)
  • Rösta i en enskild kommentar
(Då jag inte kommer att acceptera kommentarerna förrän sista anmälningsdagen)
Så att det inte går att se vad de andra chansat på.

Till vinsten då!
Ett inlägg skrivet om dig och en länkning i två veckor.

Gissa på!

Tävlingen avslutas fredag 00:00
1 Anni:

skriven

24

2 simone:

skriven

31 :)

3 SOLINA:

skriven

Jo jag med :)

hm haha kul och gissa, så 43

4 mst:

skriven

HAHAHAHAHHA JA MÄRKTE OCKSÅ DE.

lite jag dog i garv :$

5 Tobias:

skriven

Visst är den? Han gör den så jäkla bra :D

6 Mirlinda:

skriven

åh :D vad roligt! älskar bröllop! vad tråkigt med din mobil =(, hoppas det ordnar sig. har du några planer för imorn? =) kramar till dig!

7 issa - rappare och låtskrivare:

skriven

sv: härligt att höra! jo bara fint med mig här med:

8 ABSSOLUTAARNELA:

skriven

är den bra? :)

9 mari:

skriven

Hejsan!

Min helg har varit skön.

Tagit det lungt, varit ute o ätit med familjen plus en julmiddag med jobbet i fredags.

Till helgen blir det Jul på Liseberg. Ska bli kul!!

Och på söndag ska jag jobba tillfälligt i Varberg, också något jag ser fram emot.



Ha en trevlig dag!



Mari

10 Qb:

skriven

jo min helg vart jätte bra!

11 julia andersson:

skriven

sv: har sparat ett tag (a)

12 Emmis:

skriven

svar; ja tackar ;)

Lät sen stressigt! mkt att göra ;) har också en massa prov och uppsattser som ska vara inlämnade innan jul lovet! så drygt :O

13 Agnes<33:

skriven

Sv; Jag har en ny blogg nu den heter www.agnesown.blogg.se

14 Felicia:

skriven

sV: allt bra idag? :D

15 Tobias:

skriven

Du har så rätt så :D skitbra!

16 AH:

skriven

sv; desamma!<3

17 sarah:

skriven

Hej! kika gärna in i vår blogg och titta på våra handgjorda armband som går att köpas via bloggen :) perfekta julklappen!

18 simone:

skriven

Heej gumman! vad gör du?

19 Marcus:

skriven

Jag gissar på 55 :)

20 H a n n a & L i n a:

skriven

SV:

Visst är det kul med Drama :D

21 Erica Guldbrandzén:

skriven

Sv: Så bra :)

BBra :)

22 issa - rappare och låtskrivare:

skriven

sV: på ett fik här där jag bor:D

23 Carro:

skriven

Du tänker på siffran 12. =)

24 lena K :):

skriven

tack så mycket!

jag gissar på nummer 56 . haha vet faktikskt inte varför :)

25 Mirlinda:

skriven

jaa det kan jag tänka mig :D! hihi, jag har sovit jättegott, och du? kramar

26 sally:

skriven

SV: man är ju inte bra på allt :P

ska lägga upp lie bilder jag gjort på sistone på min blogg lite senare, kommmentera gärna :D

27 sally:

skriven

SV: man är ju inte bra på allt :P

ska lägga upp lie bilder jag gjort på sistone på min blogg lite senare, kommmentera gärna :D

28 ABSSOLUTAARNELA:

skriven

haha okej :)

hur mår du?

29 Alice:

skriven

Tack så mkt!

30 My:

skriven

ja precis :) och både ola måns och erik samt danny har ju inte varit så nära att vinne ;) eller erik var kanske :P <3

31 linda:

skriven

sv; nej det är ett program den börjar klockan 9 på måndagar på 4, 5 tror ja :P

kram

32 mst:

skriven

vad roligt att du ville vara med:)

33 NIKLAS:

skriven

66 ?

34 NIKLAS:

skriven

NEJ, det är klart Nummret du tänker på är 89!

som i ditt födelseår ;)

35 NIKLAS:

skriven

sv: Tack så hemskt mkt! :)

Ja det var inte lätt men jag klarade det till slut.



och nu är det 100% focusering på muskelbygge!

börjat styrketräna till max!

så till Summer beach 2010 kommer jag vara Smoking HoT.. haha ;)

36 simone:

skriven

Heej tjejen! hur är det med dig?

37 Sandra:

skriven

Hoppas allt är bra med dig gamla bästis :) Haha.



Måste ju gissa på nåt, så jag väljer 53. Men en siffra mellan 1 & 100 är inte så lätt. Men som sagt. 53.



Kramis.

38 Lollo:

skriven

Jora helgen var helt okej, har dock blivit sjuk nu :( Ska snart kolla på film, själv?

Kram!

39 I S A B E L L A:

skriven

SVAR: Okej =) Du kan såklart hoppa in nästa söndag, hann inte hända så mycket ^^

40 n e l l y . [FOTOBLOGG]:

skriven

sv: hiih tack ;)

41 Mikaela:

skriven

Jag gissar på 13

Kommentera här: