Vidare i final!

Hey!

Idag har vi varit ute hela eftermiddagen i flera timmar
och haft utomhuspedagogik.
En del grejer var ganska roliga, men det kalla vädret
förstörde en del faktiskt.
MEn nu är jag i allafall hemma i värmen, och jag
ska snart ta en kopp varm choklad och mysa under
en filt i soffan framför tvn.

Jag är vidare i final hos Claudia så var
snälla och rösta på mig!
Jag är nummer 4 och det skulle vara så otroligt att vinna.
Tävlingen avslutas i slutet av denna veckan.
SÅ gå in och rösta på mig nummer 4.
Så skulle jag bli super glad!


Och som grädde på moset så gick jag vidare hos Sanna också.
HJälp liksom!
Fy vad roligt.
Så gå in och rösta där också :D
Där är jag nummer 2.


Pussar
1 claudia:

skriven

sv: Haha, jätte kul! eftersom jag läser din blogg så var det ju kul att du anmälde dig :)

Lycka till!

2 sannah' :):

skriven

GRATTIS !

du har gått vidare i min veckans blogg tävling !

samla på dig röster & allt nu & hoppas du kollar in på min blogg lite fram över eftersom jag kommer ha veckans blogg väldigt mycket framöver är det planerat !

Hope You Enyoj It!

Kram sannah ! :)

3 isabell:

skriven

tack detsamma :)

4 DELLA:

skriven

choklad låter gött!

Ska ta å värma lite, hihi :)

5 DELLA:

skriven

choklad låter gött!

Ska ta å värma lite, hihi :)

6 Emmis:

skriven

Hejsan =D

Händer det nå kul i helgen då? ;)

7 FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!:

skriven

sv; Ja, precis. Dom får ju inte ut något av att bara kommentera elaka saker, dom mår ju bara sämre själva egentligen.

Tack så jättemycket för dom fina orden! Det är dom som gör att man inte bryr sig om elaka kommentarer! :D

Kramar

Kommentera här: