Dataproblem igen!

Ja som ni kanske märkt vid det här laget
så har jag ofta problem med mig dator.
Snart slänger jag ärligt ut den genom fönstret
alltså.
Och jag tror inte att det sa bli några problem
med att den skulle hålla, eftersom att jag
bor på sjätte våningen.
jag kommer tillbaka så fort jag kan.

Kisses
1 Ida:

skriven

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2 kelly:

skriven

Hej fin blogg du har :).

Jag får också lust med det när min datorn fuckar sig man blir så irriterad :P.

Hjälp mig välja film.

Kommentera på min blogg :).

Pusspuss!

3 emelie:

skriven

vad jobbigt, hoppas dt löser sig!

4 Nathaliee:

skriven

Tjabaa!



Söker en ny partykompis - INTRESSERAD ?

5 Freddy:

skriven

Usch jag hatar datorproblem =(

6 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: hehe :) vad gör du då?

7 ada:

skriven

nu är jag tillbaka från lägret :) är allt bra med dig?

8 Cajsa:

skriven

hejsan tjejen! allt bra?

9 ellen:

skriven

Åh datorkrångel är det värsta som finns :(

10 Anonym:

skriven

ja, men jag fick i allafall bilden , tyvärr blir tävlingen framflyttad pga att interner inte fukar som det ska :) ha en bra dag ! <3

11 Anonym:

skriven

http://sarajasims.blogg.se/

12 'malmberg:

skriven

Nu finns där en del av svaren av min frågestuund på bloggen. :) Kika in och få veta lite mer om miig, och kolla vad svaret på vad just din fråga var.

13 jossan m:

skriven

sv; jo då min dag har oxå varit bra :) mycket sol och bad

14 'malmberg:

skriven

Nu är alla svar ute på bloggen av frågestunden. ta en titt och få reda på lite mer om miig. och se vad svaret var på just din fråga:)

15 Anna:

skriven

där är denrätta adressen till mi blogg :D

16 Jennifer Nilsson - Studerande fotograf:

skriven

Tyck till om Paris Hilton's senaste outfit här - http://jennifni.blogg.se/2009/july/paris-hiltons-senaste-outfit.html#comment :)

17 Agnes:

skriven

Svar: Jadå. :)



Kram, kram.

Kommentera här: