Detta har varit roligare än nånsin!

Nu har polarn Emelie åkt hem :(
Men det var hur kul som helst! Det var
precis som för fyra år sen och ingen pinsam
tystnad. Vi är likadana så vi får nästan
bråka om vem som ska prata, pratkvarnar som vi är.

Men grymt kul var det!
Hjälpte henne skaffa blogg nu också
så se till att besöka henne så blir hon super glad!
Hon är jätterolig så gör mig inte besviken nu.
Besök henne!


Här är länken till hennes blogg och även bilden.

Kisses

1 emma:

skriven

ja :/ fast det i nära i bland. Kram

2 michaela:

skriven

sv; :D varför då:D

3 Anonym:

skriven

fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

4 angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg:

skriven

tack detsamma, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

5 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Det var det också :D

6 angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg:

skriven

va kul, jag har lagt till dig nu=)

7 Cajsa:

skriven

hahaha jasså? XD nej, men 30 tycker jag blev rimligt.. :P jag har sådan himla rabatt på pärlbolaget i alla fall så då kan jag ta smyckena billigare som jag säljer också.. :P

8 maalinhe - fotobloggen:

skriven

Va med i min fototävling:). maila in din finaste sommar bild med temat "vatten" till [email protected] !



hoppas du vill vara med i min tävling!

kram

9 Anonym:

skriven

va roligt! nu har jag lagt till dig

10 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

ååh tack..snällt av dig

11 ada:

skriven

sv: haha :D snart så :P

12 emma:

skriven

ska jag göra. Kram

13 marilyn baby!:

skriven

allt bra :D ?

14 Erika:

skriven

sv. hehe okej, vad är V för ngt då? :P Själv ska jag snart göra nytt inlägg eller något ;D

15 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Nej, tycker inte heller det låter så bra :S.

16 ada:

skriven

nu är det fritt fram att beställa designer & headers av mig! :) för mer info, se bloggen. kram

17 J O S E F I N E:

skriven

Söt bild :)



Sv; Jasså ;o men ni har väl haft fint väder tidigare i veckan? :D

Skönt med lite regn nu tycker jag (a) skulle sitta fint här :D

18 KAJSAHERSELF:

skriven

sv; visst är den underbar, och minst sagt han!

kram! <3

19 natta:

skriven

hej hej, jag säljer smycken och kommer samla ihop ett gäng med tjejer snart.

Skulle du vara intresserad utav att komma och kika på smyckerna samtidigt som du träffar andra bloggare?

Detta kommer att hållas i Stockholm, maila mig vid intresse.

Du är bjuden! + dina vänner

mailadress: [email protected]



självklart kan du också skriva en kommentar på bloggen min.

Om du mailar glöm inte att skriva din bloggadress.



Hoppas vi ses.

20 agnesa:

skriven

SV: jag håller verkligen med dig!

21 natta:

skriven

hehe ingen fara kul att du tog din tid för att svara :D

tack detsamma!

22 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

okok

23 Cajsa:

skriven

hahaha ja! XD

Har fått pärlor där också som "krya-på-min-present" av hon som äger affären bara för att jag har varit förkyld..XD hahaha! :P och nästan jämt får jag typ 70%-rabatt..XD hahaha! :P

24 MS - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: tack och detsamma :) det är bara bra med mig tack, hur är det själv?

25 Linda - det handlar om helheten!:

skriven

Hej!

jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, mode o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

26 marilyn:

skriven

ja det är jätte bra!

fin blogg btw :D

27 sandra:

skriven

fin bild :)

28 Anonym:

skriven

Allt väl?

29 HANNA:

skriven

sv: hräligt :) jorå det är fintfint med mig.

nej det åskade inte som tur var :)

30 michaela:

skriven

sv; jasså! =D kul!:D



tack!

31 NADJA- NADIAZ.BLOGG.SE :D:

skriven

cutie blogg :)

Kika gärna in på min & lämna ett komentar skulle gör mej super glaad =D



kraaam <3

32 malin:

skriven

tack ;) din eh också fin ;D

33 ann:

skriven

sv:åå, sånt kan inte vara så kul? höra på åska, jo om man är tsm med sin kompis man inte träffat på fleeeeeera år, då kan det vara mysigt! Här har det varit strålande sól, och trots det har jag varit hemma all day long:(

godnatt!

34 Minaya:

skriven

Hej.. Kikar in idag och lämnar ett avtryck.



Hoppas du har en mysig helg! :)



//Minaya

35 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; haha, jaa det ligger fullt v skräp där nu xD.

36 ada:

skriven

sv: japps :) allt bra?

Kommentera här: