Helgen kommer bli super!

Har övat lite pianospel tills på söndag då jag ska sjunga i kyrkan.
I bakgrunden hör jag fläkten som står och kyler i hallen.
Det är förvånandsvärt hett här. Och jag tror inte att det bara beror på mig.

Mamma och Inge lagar mat i köket. Än har det inte börjat lukta gott,
men snart. Ikväll är det, det efterlängtade V men innan dess ska min
kompis komma, som inte kunde komma igår.

Jag hoppas att det inte blir någon
pinsam tystnad eller något. Men vi hade alltid
saker att prata om så det ska nog inte bli något
problem.



Vad hittar ni på till helgen?

Kisses


1 cecilia:

skriven

okej, vad vill du läsa vidare till då ?



lycka till med sången!



I helgen blir det att slappa & va med polare tror jag (:

2 jossan:

skriven

härligt! :D ja här med :) vilken är din favorit glass? :)

kram

3 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

härligt :P åh tack!

4 agnesa:

skriven

SV: hehe okej! :)

kram!

5 ada:

skriven

sv: jaha :) vad roligt!

6 Cajsa:

skriven

tack... satte pris på 30 kr.. :P

7 Erica:

skriven

Hoppas det går bra att sjunga i kyrkan! Vad ska du sjunga förrsten?

8 elin:

skriven

sv; aha okej, nej jag kom nyss hem från en kompis!

vad har ni gjort då? :DKRAM

9 -MeMilly-:

skriven

javisst, har lagt till dig nu :)

10 emilia widerström:

skriven

ska nog bara vara hemma och ta det lugnt :D själv då?

11 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

ähnder inte mycket,sJ?

12 Caroline:

skriven

Vilka fina bilder på blommorna! :)

ha en bra dag.

Kommentera här: