Hur gör han???

Har kollat detta tusen gånger,och
har sett det live.
Säkert många som vet hur man gör, men jag blir bara
mer och mer galen här.
Hur in i båten lyckas han med det där???




1 Andreas:

skriven

hehe, det är inte så svårt. minns inte riktigt hur man gör nu, men man lägger bandet runt fingret på nåt speciellt sätt. har kunnat i alla fall, haha.

2 d e n i s e:

skriven

sv : ja filmen, är de något du skulle föreslå att se ?:)

3 Anonym:

skriven

sv; de tycker ja också :D

4 cry me a river*:

skriven

sv; de tycker jag också:D

5 HANNA:

skriven

SV: NU ÄR JAG ÄNTLIGEN HEMMA! :)

allt bra? :]

6 vanessa:

skriven

sv; hihi okej :)

ska vi följa varandra med bloglovin?

kram

7 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: ja jag brukade också alltid ta ramlösa men nu är det loka som gäller :P

8 syster:

skriven

jag har inte heller fattat än..

9 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: ja det är den, om den är riktigt kall :)

10 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Förr hade jag ont till och från,men nu har jag haft ont hela tiden i över en månad :s.

11 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

sv. jo det är ju det! :)

alla har något i sej :)

12 Cajsa:

skriven

det hoppas jag den var...den tog slut i ett nafs i alla fall så det verkar som om de gillade den.



kolla min senaste film-review och säg vad du tycker! Om du sätt filmen vill jag gärna veta va du säger och tycker om den..

13 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: it WAS! :) riktigt lyx.

14 Anonym:

skriven

sv: inte så mycket själv ? :D

15 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: jag ska precis gå och lägga mig, blir upp till jobbet imorgon :p vad gör du?

16 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

sv-. det ska jag nog med :D

17 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: hehe ja jag skulle också vilja ha en :)



jag sitter bara och kollar på tv, vad har du för dig?

18 amanda:

skriven

sv: ja det tyckte jag! men asså dom gör ju bara det dåliga slutet så att man vill gå och se nästa.. haha :) uträknat! se den tycker jag!

19 Cajsa:

skriven

ja, verkligen! :S

20 Anonym:

skriven

Hej Hejm jo det är bra sj? ^^ cool video btw

21 elin:

skriven

sv; jag hade det toppen,

haha tack :

haft en bra dag ? :) KRAM

22 Amelie:

skriven

haha, får panik på sånt ja inte fattar hur dt går till xd

23 Kristin:

skriven

Sv; De vita MacBook-datorerna är verkligen jättefina och fräscha! Bästa köpet jag har gjort, var verkligen värd pengarna =) Haha gjorde du det? Reagerade frissan typ "oj oj oj så entusiastisk hon var då"? xD



Det var bra att du sa det! Trodde nämligen att jag mailat dig :O Försöker igen :P



Kram!

24 HANNA:

skriven

sv: hräligt :) jorå det är bara bra,



eftersom jag har varit borta så tänkte jag ha en frågestund. du får ställa vilka frågor som helst och hur många som helst så ska jag försöka att ha ett svar. det är viktigt att du kommenterar din fråga på detta inlägg: http://hannaforevarn.blogg.se/2009/july/fragestund.html fler än en fråga är ett plus :)

25 Emma:

skriven

hihi jaså? ^^

26 Mirlinda:

skriven

åh tack så jättemycket :D din blogg är jättefin också! =D allt bra?



Nu har jag chans att bli veckans blogg på dessa sidor :D

http://eemmaapetersson.blogg.se/

och

http://lillsazza.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg.html

Skulle bli otroligt glad om du hade lust att rösta på mig! =D



Tusen tack på förhand! Kram / Mirlinda

27 Alexandra:

skriven

sv; ja det är det väl för jag får ju betalt :)



okej vilket program har du gjort det i? (: Det ser lite bekant ut så därför undrar jag :)

28 Anonym:

skriven

det är bara en vanlig digitalkamera, slänger upp en bild lite senare! ha en bra dag :)

29 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; haha, söt! Man får väl helt enkelt acceptera det och lära sig tt leva med det, eller något..

30 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Sv; Okej, jag meddelar sen när jag har valt ut dom som går vidare :)

Jaa, det är jobbigt :/

31 Anonym:

skriven

Hej! :)



Jag har nu en tävling där du kan vinna ett smycke set



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken-1.html



var gärna med =)

Kram

Kommentera här: