IKEA

Halloj!

Idag har jag ägnat mig åt att sätta ihop
IKEA garderober.
Älskar att göra det.
Det kanske låter konstigt, men jag tycker verkligen
att det är super kul.
Sen har jag satt ihop lådorna och sådär också.
Hjälpte bror o Mia med det lite.


I början av arbetet

Sen blev det god grillad lax till middag.
Man bara: MUMMA!



Nu ska jag sussa och imorgon ska jag baka
hos min andra bror.

Kramar på er

1 cecilia:

skriven

mums, ser fan asgott ut :D

2 jossan:

skriven

åå tack så himla mkt! ^^ <3 kolla gärna in mina bilder från resan :)

kram

3 rebecca:

skriven

sv: ja visst är den :d haha! att man kan komma på sånt där :o :D

4 amanda:

skriven

härlig blogg! följa varandra via blogglovin? :)

5 Anonym:

skriven

tacl gumman mår redan bättre.

6 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; jag har scolios, så ryggen är sne :s.

7 Cajsa:

skriven

hehe, ja det måste du verkligen göra! ^^

8 maria:

skriven

sv, tack så mkt ;D, händer imorgon då?

Kommentera här: