Jag vann!

Tack så jätte jätte jätte mycket till alla er
som röstade på min bild i fototävlingen
hos Jenny. 
Ni gjorde att jag vann!
Jag har vunnit för första gången!
Hur kul som helst!

Så tack igen!

Nu sitter jag och kollar på tvn.
Har tragiskt nog blivit en liten vana.
Kollar på en brittisk serie som heter Älskarinnor.
Snart tror jag ghost wisperer börjar på tv.
Kisses
1 Jennifer Nilsson - Studerande fotograf:

skriven

Vad kul att du vann! :D Och tack! Jag mår faktiskt bättre nu så jag hoppas det går åt det hållet!

2 maria:

skriven

sv, varsågod ;D, händer ikväll då?

3 Erica @ toliveforchrist:

skriven

Svar: Jo, det är bra. Själv då?

Vi uppskattar dock inte reklam i kommentarerna.. ;) ..kommentera hellre på inlägget.



Grattis!

4 Carro:

skriven

svar:svara jättegärna på min fråga i bloggen :)

5 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: hehe det är finfint med mgi, hur är det själv?

6 Carro:

skriven

Åh, va skoj! =D

7 Emma:

skriven

Tack :D

Wooh! Nu är designen tillbaka som den ska vara! Helt överlycklig!

8 Erika:

skriven

sv: Just nu svarar jag bara på kommentarer, sjd? :P

9 Sara.ÅB:

skriven

Fina bilder, vad fotograferar du med? :) Alltså vilken kamera.



Ha det bra!

10 Sara.ÅB:

skriven

Vad fotograferar du med? :) Fina bilder förresten.

11 Anonym:

skriven

Hej!

Besök gärna vår blogg: www.nattievikkie.blogg.se.

Det är en nystartad blogg som drivs utav ett tvillingpar =) Vi skriver om precis allt och håller oss uppdaterade så mycket som möjligt!

Titta in du med!

12 madelene:

skriven

Fin blogg, jag gillar headern!!!



jag har frågestund på min blogg.

ställ en eller flera frågor?

http://maavander.blogg.se

13 frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips:

skriven

sv hehe fin blogg du har , röstat på dig nu :)

14 d e n i s e:

skriven

sv : jaa de är klart jag kollar in lagt till dig i bloglovin och allt! :D

hah tack, nej de ska jag inte. ska nog ha den mer som fin klänning och så men får se, har beställt den ialf tänkte först ta en enklare men den va slutsåld..! :)

15 d e n i s e:

skriven

sv : hihi åh okej! :D jag följer den andra bloggen så jag blir förrvirrad. vilken skall jag följa ?:D haha

16 Sarah de Mander | S A R A H D E M. B L O G G. S E:

skriven

svar: jo det ill jag också, älskar att shoppa!:)

17 ada:

skriven

hejsan :) allt bra?

18 Dilaan D:

skriven

Åh Vilken jättesöööt blogg du har! :D När startade du den?^^

19 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Nedrans! hahaha ;D.

20 Sara.ÅB:

skriven

Sv: OkejOkej men du tar fina bilder fast du har en kompaktkamera! :D

21 marie:

skriven

Tack :D Grattis till vinsten!!

22 Sara:

skriven

skönt att höra

23 Bnsm ♥:

skriven

hello! allt är toppen med mig! hur äre med dig?

24 Anonym:

skriven

kolla på mitt senaste blogginlägg och när du gjort det, rösta på mig,:) PLZ,



ha de

Kommentera här: