Klippt mig idag

Idag fick jag gå upp i tid då jag skulle
klippa mig klockan 11.
Blev hur nöjd som hellst!



Sen var jag på fotoutsällning och kollade på
min systers foton och andra som också var med.
Jag var till och med med på ett foto. Status!

Igår satt jag framför tvn och klickade samtidigt
för Svergie på datorn.
Klickade 60.000 klicks och gjorde så att Sverige gick
från 20:e plats till 8:e.
Men idag när jag vaknade var vi nere på 13 plats
igen.
Kom igen nu och klicka för Sverige!

Nu är jag hemma och ska kolla på en film tänkte jag.

Här kommer en av de lovåsnger jag sjöng i kyrkan
i Söndags.



S:t Patricks bön - Eveeliina


Kisses
1 EmmaEriica:

skriven

Hej!

Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har svarat tidigare! Det har åskat hos oss nonstop och när det väl har slutat och man provar att sitta så hann man bara starta datorn så började de igen. Därför har jag inte kunnat suttit och bloggat eller svarat på din kommentar!



Vad har du gjort igår och idag ??



EmmaE.

2 Em:

skriven

hej! Du kommenterade mitt inlägg sist jag svarade på "mamma till 4"s kommentar. Nu har hon skrivit igen, och vore kul om du hade lust att skriva din åsikt med! Ska göra en intervju om det här imorgon med en rätt stor web tidning. Tycker du att hon har rätt eller fel? Säg din åsikt! http://emelojs.blogg.se/2009/july/men-halla.html

3 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Du uppfattade den rätt, och svaren kommer senare idag :D.

4 Emelie <3:

skriven

sv: okej ;D vad fint du sjunger! :D



Visst har alla lust med att tjäna extra pengar utan att anstränga sig mycket eller lägga ut reklam på sina bloggar?



Bli medlem på den här länken: http://www.woopa.se/?ref=emelienilsson och få 25kr att börja med. Sedan är det bara besöka hemsidor och värva vänner så får du ännu mer pengar, tro mig det funkar :D

5 Emelie <3:

skriven

ett tips är att du kanske ska ha dina annonser lite högre upp än längst ner så att folk får syn på de :D jag kan klicka mig in på de om du vill ;D

6 Anonym:

skriven

sv:

7 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv: nej :P



söt!

8 Anonym:

skriven

sv; jaså e den bra den då :P

9 marilyn:

skriven

jaha haha jag håller med dig :)

själv tkr jag nog mest om lakrits och sura saker ;) <3 haha puss

10 HANNA:

skriven

sv: visst är den bra? :D

11 Amelie:

skriven

sv: haha, tyvärr är hon seriös ;D

12 Bexx:

skriven

SV:

va bra ! :D^^

Min också :D^^<3

hihi kraaaaam<3

13 -MeMilly-:

skriven

härligt.. :) jo nu är allt bra igen :)

14 Em:

skriven

Tack för din åsikt! :) Är allting bra med dig?

15 ERIK'S BLOGG:

skriven

så att jag inte får tävla nu mer :( har tydligen anmälts för fusk... :S

16 Cajsa:

skriven

haha tackar sötaste! ^^

17 marilyn:

skriven

haha japp , svara gärna på min fråga i min blogg ''vad är eran favorit blogg?'' i mitt senaste inlägg. skulle va snällt :) puss!

18 marilyn:

skriven

haha japp , svara gärna på min fråga i min blogg ''vad är eran favorit blogg?'' i mitt senaste inlägg. skulle va snällt :) puss!

19 - Imma:

skriven

haha jaa de är de verkligen :D

tack så mycke :D



de ble sött på dig, men de är nog inte nåt jag skulle vilja ha (:

Kram

20 Em:

skriven

Bara bra!

21 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv. hihi okej :D

22 Mia:

skriven

Oh tack snälla för att du påpekar det så snällt :) att vi redan skickat.. sorry lätt hänt att vi blandar ihop bloggar håller på och sammanställer en lång lista på alla stackare vi plågat och tack så himla mycket för din röst...

kram// Mia



p.s du har en himla fin frilla som passar dig underbart... luggen och färgen är så himla fina... oh :)

23 SANNA:

skriven

SV: haha det var riktigt gott också ;)



Gå gärna in på http://lifeupsidedown.blogg.se/2009/july/dom-nominerade-ar-1.html#comment och rösta på mig som veckans blogg (a) vore ur gulligt :)

24 marie:

skriven

Åh snyggt, älskar luggen :D

25 Emelie <3:

skriven

jag ahr klickat på dina annonser nu :) om jag hade de skulle jag också vilja att andra klickade in på de ;D



Har du lust att bli medlem? :P http://www.woopa.se/?ref=emelienilsson

26 Amelie:

skriven

sv: hahahaha, neej för tusan ;D

27 Erica @ toliveforchrist:

skriven

Svar: Du får börja göra det då.. :D



Jag klickade också för Sverige igår, fast inte 60000, hehe.. (a)

28 Cajsa:

skriven

inte mycke.. ska snart gå och duscha.. :P själv?

29 Katta:

skriven

Ja, det flesta gör väl det som sagt, och jag säger inte att det inte funkar, besökare får man, men det är ju läsare man vill ha.



Wow, 60.000 klick, vilken eldsjäl du är, xD. Visste inte att du spelade piano förresten, för det är väl du som spelar i videon?

30 Erika:

skriven

sv: hihi ja :D



Hur är läget idag?

31 maria:

skriven

fin blogg :) gå gärna i in på minoch kommentera om mitt senaste inlägg

32 Linda - Livet är rosa!:

skriven

Du hade rätt på frågan och är nu länkad =).

33 elin:

skriven

sv; aha okej :P har du spenaderat alla dom pengarna till annat eller? :P KRAM

34 Anonym:

skriven

Supersnygg frisyr



Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

35 johanna:

skriven

sv: okej låter roligt :) kram

36 matilda:

skriven

va sött!! :)

37 maalinhe - fotobloggen:

skriven

SV: okejokej :)!

38 HANNA:

skriven

sv: allt bra med dig sötnos? :)

39 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

du är med i veckans blogg försök samla röstar nu läs reglarna!

40 erika:

skriven

Du är jätte duktig! :)

Och fin headder har du okså.

41 ann:

skriven

sv:nt mkt, har typ packat klart till resan-Kreta på torsdag ochsedan ska ja se till att få med allt, tp glömt skita mkt :P

men ha det så bra, godnatt!

42 Carro:

skriven

Fint håret blev.

Vad är det där med att klicka för sverige? =P



Sv: Japp, jag har haft en bra dag. =)

43 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

så bra :) Ball frisyr!

44 NADJA- nadiaz.blogg.se:

skriven

Inte så mkt heller men men :)

Gör du senare då eftersom det är morgon nu :)

45 Angelica:

skriven

Håret blev super snyggt! :D

46 karin:

skriven

En av mina favorit lovsånger, och du gör den riktigt bra!

Kommentera här: