Lite kola skulle sitta fint


Jag var bara tvungen



Dock kunde jag bara äta några bitar innan jag kände att det tog stopp.


Min lilla Luffsen som tyckte att han skulle få en bit kola han med.

Men så kul skulle vi ju inte ha.

1 vanessa:

skriven

sv, hihi jo:)

allt bra med dig?

kram

2 Bnsm:

skriven

mums! :) vad söt hund!

3 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Vadå :o?

4 Cajsa:

skriven

Tack för att du röstade på mig. :)

5 Erika:

skriven

Vad gör du nu? :)



sv: Tack :p

6 M Y O L S S O N:

skriven

sv. hehe jaha okej, åh va mysigt! :] hur länge? <3



va tkr du & tänker om mitt senaste inlägg? ..

7 adina:

skriven

Åhhh kola :D

8 HERMELIN:

skriven

va bra :D lägger till dej också direkt !

visst är den :D

9 HERMELIN:

skriven

åh va härligt ! :D har också varit där, supermysigt !

10 Cajsa:

skriven

det är väla så där...fortfarande.. :/

11 Jossie Possie:

skriven

svar: det blir den säkert! :D hon gör ju as snygga designer! Japp det gör jag och det är skit kul :D dudå?

12 vanessa:

skriven

sv; hihi tack så mycket:)

vad gör du?

kram

13 Anonym:

skriven

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

14 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Ja, jag tycker verkligen att piano är grymt fint :')



Vad härligt!

Vad har du gjort ikväll då? :D

KRAM

15 HANNA:

skriven

sv: bara bra med mig :) hur är det själv sötnos?

16 M Y S A N O L S S O N:

skriven

sv. ja precis, absolut! Tänker precis lika dant. Hon visar och hjälper dom som vill upp till toppen nu känns det som. Stinalee ligger näst intill toppen, och hon behöver inte festa o röka som kenza. hon behöver inte löshår smink och photoshopa alla bilder som kissies, hon kan bara vara helt naturlig och vacker som hon är, och endå vara bättre än många andra! Det är riktigt starkt att hon har ändrats så mkt på knappt ett år!

<3 :]

17 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; ahaa, du menar så1 Ja, du har lite mer ju :o.

18 emma:

skriven

sötaste vovven!

19 maria:

skriven

sv, ja det tkr jag att du ska göra tkr nog att du ska se trean då den är bäst ;D

20 Sarah de Mander | S A R A H D E M. B L O G G. S E:

skriven

svar: härligt!:)

21 Amelie:

skriven

sv: jo tack haft det kanon :D hehe, ja han e ful oh irriterande ;s

22 d e n i s e:

skriven

naaw söt hund!

sv : jaa mums, tack tjejn! :)

23 Alexandra:

skriven

sv; okey(:

tack du! Dock ganska simpel ;)

24 Angelica:

skriven

Aah kola är så gott!

Vilken fin hund, vad är det för ras? :)

25 Cajsa:

skriven

Jodå jag mår väl sådär börja bli förskyld, inte roligt alls. :) Jag hoppas att du mår bra. :)

26 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Tänkte bara påminna dig om min veckans blogg tävling som du är med i, du har till söndag på dig att samla röster. Lycka till! :)

27 JenU ♥:

skriven

Tack för din röst sötnos, vi får hoppas på att din favorit vinner ;)



Kramar ♥

28 V A N E S S A:

skriven

vad är kola? :)

29 Isabella:

skriven

Fina blder :)

30 Carro:

skriven

svar:godmorgon sötnos :) Vad händer idag ? Åh söt hund :)

31 My:

skriven

ser gott ut :)

32 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: åh tack :D det gick super!

Kommentera här: