Orka

Idag har det varit en ganska seg dag faktiskt.
När jag tänker efter så undrar jag vad jag gjort idag.
Jo jag har läst klart Kattas story. Så grymt bra!
Här kan ni besöka hennes blogg.

Snart ska jag ut med hundarna och sen vet jag
inte vad jag ska hitta på.
Tror jag får städa lite så det endå
känns som att jag gjort något.
Kanske stryka lite tvätt och kolla på Lilla huset på prärien.
Det är ju en klassiker.
Jag har liksom kopplat den serien till att stryka tvätt
för det brukar bli så.

Imorgon blir det nog rallingsås igen tror jag
och gå på möte. Men jag får se.

Bjuder på Freds nyinkomna youtube klipp.



Kisses
1 marilyn:

skriven

yes :)

2 Hanna:

skriven

Fin blogg (:

Haha han Fred är ju ganska rolig ;D

3 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

Hejsan, du kommenterade min blogg i Maj och jag har inte varit så aktiv sendan dess, men nu vill jag ändå säga att jag håller på att komma tillbaka med skrivandet om du är intresserad av att läsa min blogg!:)



Ha en bra dag!

/ SarahdeM.blogg.se

4 cecilia:

skriven

ska kika på bloggen (:



okej , låter bra !



ha det bra / c

5 Katta:

skriven

Tack! Väldigt trevligt att höra, men jag vägrar tro på att jag uppnått total perfektion xD. Jag hittar massa som inte är perfekt, även om det mesta är tillräckligt bra, i alla fall de första kapitlen.

Jag är klar med din story också, skrik till på msn någon gång så får du tillbaka den :)

6 Hedvig:

skriven

Fin blogg!=D

Rösta gärna på min blogg hos http://jarinaw.blogg.se så är du jätte söt!=D

7 Malin/Ungdomsbloggen:

skriven

Hej & stort tack för att du ville delta i min fototävling!



På bloggen kan du nu se hur de gått!



Mvh Malin

8 ävelicious:

skriven

vet att jag har varit dålig på bloggfronten nu ett tag men ska ta tag i detta nu, i'm back for sure :)

10 - Imma:

skriven

Tack så mycke :D

kram

11 natta:

skriven

kikar in och hälsar :D

12 Anna:

skriven

har bytt blogg nu :)

13 rebecca:

skriven

sv:häärligt :D



han är så bäst! haha , jag gillar den då han ska simma i sin pool :D

Kommentera här: