1 Emma:

skriven

självklart =)

2 Sarah de Mander | S A R A H D E M. B L O G G. S E:

skriven

svar: det är bra!:)

själv då?



jag ska se vad jag kan göra!:)

3 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Det är bara bra =). Sjlv?

4 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

hej, det är bra sj ? :D

röstat!

5 KAJSAHERSELF:

skriven

sv; halloj! nu har jag röstat på bilden!

btw, supersnygg!

6 Emma:

skriven

varsegod =)

gråter! min design är förstörd och jag vet inte hur det har gått till

7 emma:

skriven

Hur äre me dig? =)

8 emma:

skriven

Bra här med :D

9 Emma:

skriven

jag har inte gjort nånting med designen! :o

10 Erika:

skriven

sv: Det är bara bra, sjd? :)

11 rebecca:

skriven

sv: nu har jag slängt iväg en röst på dig:)

bara bra med mig, själv?:)

12 Cajsa:

skriven

hejsan! jo det är bra tack, själv?

13 - Imma:

skriven

Hejsan (: de är fint, drygt att itne kunan sova bara. Själv?

Röstat nu (:

Kram

14 Carro:

skriven

Tack så mycket, Jag har röstat på din bild!:D

15 Carro:

skriven

svar:godmorgon :) Svara gärna på vad du tycker jag ska göra för att förbättra min blogg :)

16 jossan m:

skriven

sv; hejsan :) jo det är bara bra själv då?



klart jag röstar på ditt fotto

17 Angelica:

skriven

sv; Jo tack det är bra! Själv då? :)



Nu har jag röstat på bilden! Den var super fin!

18 Sara:

skriven

Det är bara bra sj?

19 maria:

skriven

sv, bara bra ;D sj?, så nu har jag röstat på dig ;D

20 Jennifer Nilsson - Studerande fotograf:

skriven

Har mått bättre...! Blivit sjuk :( Själv då? Visst, jag rösta på dig!

21 Caroline:

skriven

Frågestund i min blogg, ställ gärna någon fråga.. :P

22 marie:

skriven

Bara bra :) Hur är det med dig då? :)

23 jossan m:

skriven

sv; vad bra :) varse

24 Cajsa:

skriven

ahh, låter toppen! :D

händer idag då?

25 Carro:

skriven

Tack för frågorna, kommer komma svar på bloggen inom kort! :D

26 emma:

skriven

Har bytt tävling nu så =) Hoppas de tär bra. KRam

27 jenny':

skriven

Grattis du vann min foto tävling :D

nu länkra jag dej i en vecka:)

28 malinhe - fotobloggen:

skriven

SV: såklart jag röstar, din bild är jättefin! :D

29 Anna:

skriven

Vet inte har bara blivit så :D

30 Sofia.:

skriven

fin bild :)

31 Linn:

skriven

ett tips är att inte placera motivet i mitten. så gör man inte om man vill ha snygga foton..

Kommentera här: