Rösta på mig!

Nu har jag blivit uttagen som en av finalisterna
i Bexx veckans blogg tävling.
Så om du tycker om min blogg, snälla gå in och rösta
på mig där.
Jag är nummer 13.
Det skulle verkligen vara jätte roligt att få vinna en tävling.

Nu är det dags att sova eftersom att jag ska
upp till kyrkan och sjunga imorgon.

Kisses

1 N:

skriven

fin blogg :D

2 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

jag har redan röstat på någon annan i de där tävlingen :S

3 Carro:

skriven

Sv: Jaså? Du bodde inte i skåne då?

4 bitte:

skriven

lycka till

5 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv: nu ikväll ska jag bara vara hemma :)

6 johanna:

skriven

dv: hihih ja tack :)

7 elin:

skriven

otroligt härlig header du hade :)

8 Bexx:

skriven

SV:

hihi yes ;)^^

Hoppas du haft en bra dag kram <3

9 Erica @ toliveforchrist:

skriven

Hoppas det gick bra i kyrkan idag!

God bless!

10 ävelicious:

skriven

ville bara säga att jag är tillbaka i bloggen lite smått :)

11 maalinhe - fotobloggen:

skriven

Vill du vara snäll och rösta på min bild hos http://nilabukar.blogg.se/2009/july/finalisterna.html#comment

min bild är nummer 3! KRAM :)

12 medina:

skriven

Ska rösta på dig =) btw snygg blogg!

13 matilda:

skriven

Sv: Jag tränar cykling eftersom jag är elitcyklist :)

14 - Imma:

skriven

Tack :D

har vart uppåt landet (: har vart mys, tiden har gått skitsnabbt. (:

Kram

15 frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag:

skriven

hej , fin blogg du har , ha en fort trevlig kväl

16 Amelie:

skriven

Nu är jag back on track igen. Valde att inte uppdatera så mycket under min vistelse på Öland eftersom det var kanon väder. Men nu är jag i alla fall tillbaka igen! Hur är allt med dig? :)

17 Carro:

skriven

svar:Godmorgon :) Allt bra idag :)?

18 SANNA:

skriven

SV: hahah ;D

19 agnesa:

skriven

SV; hehe japp :D jag röstade på dig förresten :)

kram!

20 Anonym:

skriven

sv; okej, kikar på tv nu vi, händer?

21 HANNA:

skriven

sv: aha illa det :o allt bra? :)

22 malin:

skriven

tack, desamma ;) va ska du göra idag då ?? ;D

23 marilyn:

skriven

tack detsamma!

allt bra med dig =) ?

24 KAJSAHERSELF:

skriven

sv; ja verkligen, och dem snackar så mycket om saker dem inte har någon aning om, saker de saknar grund till. tror inte jag heller!

kram <3

25 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

tack för din kommentar..gör du då ?

26 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

blev det bra ? :)

27 matilda:

skriven

Sv: Hehe, yes jag är helt okey duktig :) tävlar ju även internationellt :)

28 Amelie:

skriven

Sv: nej, precis :) ja det var en helt underbar vecka med sol och bad och andra roligheter! (:

29 agnesa:

skriven

SV; hihi varsågod!

kram <3

30 rebecca:

skriven

snygg blogg :h

31 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

ne ja latar mig

32 agnesa:

skriven

SV: inget alls tror jag :) stannar hemma och tar det lugnt! själv?

kram!

33 'malmberg:

skriven

Den nya designen var riiiiktigt snygg. :)

KRAM!



Jag kommer ha en frågestuund i min blogg, medans jag är borta.

Så ta chansen och fråga mig VAD-DU-ÄN-VILL!.

Svarar på alla frågor när jag kommer hem.

Fråga på redan nu. :)

KRAM!

34 Anonym:

skriven

sv; okej, så trevligt =)

35 HANNA:

skriven

sv: härligt :) jorå det är bara bra med mig. själv?

nej jag vet inte, dudå?:)

36 Katta:

skriven

Ja, jag kände mig lite snäll så jag tänkte att jag skulle rösta :D

I Eksjö skulle farsan hämta några skruvmejslar och så fick jag köra omkring lite så att jag kanske kan klara körkortet snart.

Har snart läst klart din story btw:D

Kommentera här: