Tränat och kollat film

Hej på er alla!

Idag har jag varit sååå sugen på godis.
Eller inte bara godis, kakor, glass eller vad som
hellst som är sött.
Men jag tränade lite i eftermiddags på crosstrainern,
efter att jag ätit glass. Haha!
Under tiden som jag tränade så tittade jag på
The proposal .
Och min åsikt om den filmen kan ni
läsa om På min filmblogg- Serenely.

Kisses
1 Bnsm ♥ - frågestund nu!:

skriven

ställ gärna en fråga till min frågestund!

2 emma:

skriven

tack för rösten :D

3 maria:

skriven

sv, haha okej XD ska äta chips och se på one tree hill ;D

4 frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips:

skriven

sv varse god. Märkte att jag ahde gul naglar idag så ska nog testa det där :) men det är ju ite så konstigt måar naglarna hela tiden och låeter dem aldrig vila :)

5 Anonym:

skriven

Hej!

Tack för hjälpen :)

Kramar // nattie och vikkie

6 d e n i s e:

skriven

sv : hihi ja, men jag följer nog båda då! :D

7 Carro:

skriven

Sv: Ibörjan. =P Sen blir det ganska trist.

8 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: härligt :) hehe tack så mycket söta du!

9 adina:

skriven

duktigt att du tränade!

10 Carro:

skriven

Ja, glass hade varit gott nu.

11 Erika:

skriven

sv: Ja vi ska typ till Lalandia, haha :P Inte världens roligaste, men det blir ju kul för min lillebror i varje fall ^^

12 Josefin Grafford:

skriven

Låter som att du har haft en bra dag =) ?

13 Cajsa:

skriven

hehe låter nice det! XD

14 Hedvig:

skriven

Hej hej!

Jo de är bra tack=)

Jag har röstat på dig nu=)

Rösta gärna på mig nu hos http://oliviaaaas.blogg.se så vore de jätte snällt=)

Kram

15 Anonym:

skriven

svar:tack så mycket för din åsikt :)!

Godnatt :)

16 Carro:

skriven

svar:tack så mycket för din åsikt :)!

Godnatt :)

17 Anonym:

skriven

åh du hade verkligen en fin header, är trött nu men din blogg är säkert jätte bra. Får läsa igenom den lite imorgon :)

18 sandra:

skriven

den filmen vill jag se!

19 jossan:

skriven

det är bra :) själv då?

kram

20 minaya:

skriven

Godis is the devil.. haha Skojja.. men det är bra gott iaf!

21 jossan m:

skriven

sv; a :( haha a hon är min vän :)

Kommentera här: