Typiskt! Typiskt! Typiskt!

Min bror hämtade upp mig och sen åkte vi
till Forex, för att växla in lite pengar till LEVA.
Det var så typiskt att det skulle börja ösregna
precis då.
Trots att jag bar jacka så var mina kläder under dyngsura
och mina ballerina gick ju att krama ur.

Han skjutsade mig så nära dörren som han kunde,
men jag hann endå bli rejält blöt på de tre metrarna.

Typiska regn!
1 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: åh, men tack så jättemycket hörru! =)

2 jossan:

skriven

okej ;) jag var på stan igår med en kompis :) läs mitt senaste inlägg :)

kram

3 rebecca:

skriven

tråkigt med regn :(

sv: härligt :)

4 cry me a river:

skriven

sv; har bara hunnit duscha än så länge d: sjdå?

5 d e n i s e:

skriven

sv : jaa de är inge kul!

kram

6 HERMELIN:

skriven

hejsan :) ska vi följa varan med bloglovin?

Kommentera här: