Veckans Tema: Färga håret

Hej!

F
rån och med idag kommer jag börja med Tema i mina blogg.
Jag vill att min blogg ändå ska kunna förrmedla något.
Veckans tema är:  Färga håret.

Idag finns det ju väldigt få, i allafall, kvinnor
som inte färgar håret tror jag.

Jag färgade håret för sjuttioelfte gången igår.
Bild kommer senare.

Men jag tycker att det är ett kul sätt att kunna förändra
sitt uteseende lite.
Ibland blir man bara så trött på håret och man
vill bara ta en sax och klippa av skiten!
Men istället för att göra det så kan man ju då¨
istället färga håret lite eller fixa lite fina slingor.

Vad tycker ni om att färga håret?

1 marilyn:

skriven

det är bara bra .

nja inte så mkt, vara på min kompis lanställe och bara ta det lugnt, kanske bada och så!=)

själv då? PUSS

2 matilda:

skriven

sv: blir kolla cykling nu, sen träning och mys med pojkvännen efter det. själv?

3 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv: vad härligt! :D

det får man inte missa.

4 em:

skriven

hej hej! Allt bra med dig? :)

5 agnesa:

skriven

SV; okej vad kul :D vill också ha hund :o haha :)

6 Emelie <3:

skriven

vilka fina bilder du har i header :)

sv: tack så mycket! :D



Visst har alla lust med att tjäna extra pengar utan att anstränga sig mycket eller lägga ut reklam på sina bloggar?



Bli medlem på den här länken: http://www.woopa.se/?ref=emelienilsson och få 25kr att börja med. Sedan är det bara besöka hemsidor och värva vänner så får du ännu mer pengar, tro mig det funkar :D

7 Erica:

skriven

Jag har aldrig färgat håret. ;) Är nöjd med mitt hår.. eller jag är nöjd med f ä r g e n . Sen skulle det gärna få vara rakt naturligt.. hehe.. :P

8 Amelie:

skriven

sv: va me kompis :) sj?

9 Katta:

skriven

Jo, nu när jag väl kommit in i den tycker jag faktiskt att den är riktigt bra, men det är ju en liten bit kvar till total perfektion så att säga.

10 Anonym:

skriven

sv; vi kikar på film =)

11 marilyn:

skriven

japp , jaha haha men det kan man oxå behöva ibland :D<33

12 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv: okej :D !<3

13 MS - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: härligt att höra :) tackar!

14 agnesa:

skriven

SV; haha nej gud vad söt! :)

15 Emelie <3:

skriven

tack :D

16 - Imma:

skriven

jaa verkligen !

De är lite trist, men ändå skönt på ett sätt (:

Kram

17 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

fyller 16 :)

du då?

18 MS - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: tack söta du :)



hoppas du får en trevlig måndag..

19 Anonym:

skriven

sv; så som i himmelen =)

Kram

20 Amelie:

skriven

sv: okejs :) skönt att göra dt me ibland!

21 agnesa:

skriven

SV; hihi jag älskar djur :D

22 Emelie <3:

skriven

sv: typ ingenting, själv?

tjänar du pengar på din blogg?

23 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv: vah ? oj tack! :D

24 MS - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: ja eller jag har gjort om den, det var en lång kjol förut och nu har jag gjort den kortare och så :)

25 Anonym:

skriven

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

26 agnesa:

skriven

SV; nej gud vad jobbigt att va rädd för så mycket :/

27 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; men när man inte gör det så ofta, så blir det ganska kul =).

28 Katta:

skriven

Nja,inte sååå mycket, allvarligt talat så finns det ju sämre storys som faktiskt blir utgivna.



Angående att färga håret: Det är nog inte så många som faktiskt tänker på vad det är de smetar in i huvudet. Hårfärg innehåller många ämnen som varken är bra för människor eller miljön.

Men vore jag inte så lat och snål så skulle jag nog jämnt ha mitt hår svart och vackert xD

29 ERIK'S BLOGG:

skriven

haha ja :D fan vad duktig jag kände mej när jag klev utanför dörren i mina springskor på fri vilja ;D

30 Anonym:

skriven

sv; den e bra iaf =)

31 Amelie:

skriven

sv: yes, ja ska hem t en kompis :)

32 johanna:

skriven

sv: nehe okey. :P

du har inte funderat att börja dansa då då ? =)

33 marilyn:

skriven

haha jag med, vem gör inte ;) ?

vad är ditt favorit godis (a) ? <3

34 elin:

skriven

Tack, så jätte mycket :)

Jo, jag vet inte riktigt om jag ska ha kvar denna design! :p

35 jossan:

skriven

ja!! :D grekland är ju världens mysigaste land :) om du vill så ställ gärna en eller flera frågor på min frågestund! <3

kram

36 HANNA:

skriven

sv: haha ja okej :)

37 NADJA- nadiaz.blogg.se §:

skriven

Söt blogg du har !

Har du designat den sj den är sjukt grym !!

38 Bexx:

skriven

SV;

Taack detsamma :)

haft en bra da?<3

39 NADJA- nadiaz.blogg.se §:

skriven

jaaa visst är de perfekt för sommaren :)

Några planer för idag eller ?<3

40 Erica:

skriven

Svar: Hehe, okej.. :D

41 Elin:

skriven

det är bättre att låta håret vara som det är ifrån början :)

42 michaela:

skriven

sv; ja eller hur :( attans också den var så fin:D

43 maalinhe - fotobloggen:

skriven

SV: allt är bara bra!

sjdå:)?

44 elin:

skriven

sv; ja det hade vi verkligen!

hur går det med spara till systemkameran då? ;) KRAM

45 Cajsa:

skriven

när jag har tid så ja.. :P hehe..^^ det är sååå kul! :D plus att jag har en extrem rabatt på pärlbolaget..^^ känner hon som jobbar där så det blir mycke pärlor..XD hehe.. :P

46 cry me a river:

skriven

det är verkligen kul! dock har jag vart med om ett & annat misslyckande, så har minskat lite med färgningen d:

47 Carro:

skriven

Sv: Okej.

48 KAJSAHERSELF:

skriven

helt underbart med nyfärgat hår! älskar också lukten x)

49 KAJSAHERSELF:

skriven

sv; visst gör det ! :D sedan är det ju så härligt när det är nyfärgat :)

Kommentera här: