Fantasy day

Holla!

Igår kväll var jag klistrad framför tvn och såg
två lite annorlunda filmer.
Men de var ändå bra.
Lucky number Slevin och En djävulsk romans.

Idag har jag tänkt att ägna tiden till
att skriva på min fantasybok.
Tänkte komma någon vart nu, så att jag kan bli
klar med den. Sen är det bara att börja på andra
boken som jag redan har lite idéer till.


Tagen på mobilen, därav den dåliga kvalitén.

Imorgon ska jag upp klockan fem och jobba.
Sen har jag inget mer jobb, än så länge.

Den tjocka mannen som kliat sig åtskilliga gånger i skägget, slutade nu tvärt
och stirrade rakt förbi dem, som om de inte vore där.
Trots ".................." flertal försök att få mannens uppmärksamhet,
gav han inte minsta tecken på att han hört vad som sagts.
"..................." tog sig för sin kurrande mage och gav upp allt hopp om att de skulle få
något mål mat överhuvudtaget.

* "....."  = namnet på karaktären

Kisses

1 johanna:

skriven

sv: ja visst är hon :)

2 ada:

skriven

fin blogg :) hur har din dag varit?

3 Anna:

skriven

Mm det är skitkul och det är sån stor skillnad tycker jag mot 2:an :)Varför funkar det inte på din dator då?

4 Annica:

skriven

Jag jobbar på Nespresso i köpenhamn, själv va jobbar du me då?

5 sabina:

skriven

sv: okej ;) Vilken färg ska du färga håret? (:

kram

6 Anonym:

skriven

bra det :) Jodå det är bara fint här. asså helgen har ju redan varit men jag har vart med lite människor, vart på cirkus och varit med mina djur å så :) självdå? kram

7 malin:

skriven

Jag har börjat blogga igen!!/// fd. www.malinmalinmalins.blogg.se

8 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Okej, går det bra då? :D

Härligt!

Det är bara bra med mig med :)

Kram

9 J O S E F I N E:

skriven

Aw, söt bild :)



Har du lust att rösta på mig sötnos? :D skulle bli jätte glad!



http://eerikandersson.blogg.se/2009/june/3-finalister.html#comment

Kommentera här: