flyttat!

Nu har jag äntligen flyttat.
Så härligt. Dock bara ett rum bort.
Mamma har hittils sovit i tvrummet i bäddsoffan. 
Men nu har vi bytt, så nu har hon mitt rum och
jag har en bokhylla, skrivbord och bäddsoffan. 
Plus piano och ett bord och lite annat som
hör till tvrummet. 
Nu har jag den stora tvn, dvdn och allt i "mitt" rum. 
Härligt!
Men mest av allt vill jag naturligtvis flytta hemifrån. 
Men det lär nog dröja tyvärr. 

Ikväll blir det kanske en film och lite 
ost och lök hjärtan, pimpim och Cashew nötter


 





Kisses

1 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: okej varför funkar det för? Jag vill också ha sims haha!



Jag har varit i Trosa ihelgen med några vänner själv då?:)

2 V A N E S S A:

skriven

Vi har också flyttat precis :)

3 Erica:

skriven

Svar: Det är lugnt, svarar sent nu jag med. Var i Gävle i helgen. Hände massa roligt. Allt från shopping, sleepover, Jesusbussen och kyrkan till äppelpajer och filmer.. =)



Nice med tv + dvd. :) Fast blir det inte mindre privatliv där? Jag menar.. det är väl andra som vill vara i tvrummet med..?

4 stina:

skriven

Ingen fara alls gumman<3

I helgen blir d fira midsommar med nya killen .. dejtar bara men käns skumt.

Kär så tidigt inpå en gammal?. känner mig helt konstig men känslan är skön.

hände för dig då?

puss

5 elin:

skriven

sv; aha okej, jag säger detsamma, jag har vart på läger med gymnastiken, själv ? :D KRAM

6 Anonym:

skriven

Wow, cool blogg bruden =) (Y)

7 issa:

skriven

sv; okej, ja alla är ju olika :) hehe...

ja filmen är helt underbar, Gråter oxå varje gång.

kram

8 O L I V I A:

skriven

hehe, vad bra :D

Allt bra med dig?

9 Amelie:

skriven

sv: hehe okej, blev du nöjd? :)

10 Bea:

skriven

Tacktack ;D

11 elin:

skriven

sv; ja riktigt mysigt! längtar tillbaka så himla mycket! hur mår du? :D KRAM

12 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jaa :D

kram

13 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; haha, kan tänka mig det ;D

Jaa, verkligen :)

Kram

14 josefine:

skriven

sv: okej, jag kikar in.. hoppas jag hinner :D

15 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Ohno ;o du skulle ju gått :(



Jo, har inte hänt så mycket än haha! men ska städa och sedan får vi se :D

KRAM

16 http://johannaprasad.blogg.se:

skriven

tack för din röst! =)

17 robin jonsson:

skriven

aww dina göon e otroliga:$ ditt leende lyser upp hela min dag du har fått mej att må bäst massa kramar å pussar:$<3<3<3<3

18 maalinhe - fotobloggen:

skriven

jo allt är bra sjdå ?:)

19 HANNA:

skriven

sv: tack så mkt :D jo.. det var det.. men det är slut nu tyvärr "/..

vad söt du är :D

20 johanna:

skriven

sv: jag åker till kreta imorgon :D

21 jovana:

skriven

snygg blogg!

22 broccolie:

skriven

Åh, tack så mycket:D Thihi. Btw.. Kolla in nya coola gratissidan på min blogg, perfekt till sommarn:D

23 - Imma:

skriven

Okeej, ser ju tjusigt ut ;D

Kram

24 issa:

skriven

hehe ja precis :) nej det är du inte, jag gråter oxå väldigt lätt till filmer, spec sorgliga filmer, hehe.

kram

25 Susanna:

skriven

Åhh tack! måste säga desamma! :) hoppas du haft en bra dag!

26 Cajsa:

skriven

haha, nja den var väla okej.. :P

27 malin:

skriven

- Tack =) ja ser att du har gjort om din blogg lite =) <3 Jättefin!

28 yasmine the one and only:

skriven

jo den var bra.

jag tycker man ser gravida överallt hehe.

görs idag då? kram

29 B E A T R I C E:

skriven

med familjen är inte så gammal än :)

30 Caroline:

skriven

lämnar ett avtryck :)

31 marie:

skriven

Jaa verkligen! Vad härligt att få byta rum, låter urlyxigt med tv och allt :D

32 Rebecca:

skriven

Fin bild!:)

Kommentera här: