Grattis!

Nu har vinnaren korats!
Rebecca vann tävlingen med 17 av rösterna!
Ett stort grattis!
Hon kommer nu vara länkad på min blogg till
den 29 juli.

Nu tycker jag att ni genast ska besöka den här bloggen!



Tack till alla som röstade och till alla som var med och tävlade.

Tycker du om min blogg så tycker jag att du ska följa den på
bloglovin, så du kan hålla koll på när nya intressanta inägg
kommer upp på min blogg.


1 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; haha, jaa jag tror det underlättar xD.



(Kommentera några söta rader om min blogg och bli länkad)

2 malin:

skriven

hah, okej:) <3 men de är otrolig söta :D

3 Bexx:

skriven

SV

hehe :)

Fin blogg:D^^

4 SANNAH:

skriven

Tack så jättemycket:D

5 Anna:

skriven

joho allt är underbart i värmen :)

skönt med sommarvärme :D

6 Linn:

skriven

sv : jo-o då :) sjd ?

7 E M M A:

skriven

thihi okej tack för din fråga, kommer svara på alla ikväll eller i morgon så håll utkik^^

8 SANNAH:

skriven

hihi! Ja ska på möte sen ner på stan! själv dÅ? :)

9 'malmberg:

skriven

TACK :) haha. :P :) KRAM!

10 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

va härligt :) Tack så mkt sötan!

11 Nathalie hjärta Fredrik:

skriven

:(

12 sabina:

skriven

sv: Synd att jag inte vann men ett stort grattis till henne! ;)

kram

Kommentera här: