Hon hittade mig så nu får ni hitta henne!

Min gamla klasskompis hittade min blogg.
Är inte säker på om jag sa adressen till henne
eller hur det gick till. Hehe
Kul i allafall.
Så nu får ni ta och besöka hennes blogg
tycker jag.

Go Go Go!

Katta
1 yasmine the one and only:

skriven

lungt idag blir hemma mys med älkling imorrn har vi bord på restaurang + bio så blir kul. själv då? kraam

2 Erica:

skriven

Sv: Men det gör inget! Tävlingen är avslutad för länge sen och jag vann! =)



Sv: Jag vet inte, själv?

3 josefine:

skriven

sv: hade varit jätte kul om du hade det snart, skulle självklart vara med. säg bara till innan! =)

4 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; GRymt snygg!



Imorgon ska jag fira en kompis som tar studenten, sen ska jag ev. gå ut med några vänner =). Själv?

5 elin:

skriven

ingen fara, ja det har ju varit skolavslutning så det blir väl till att fira. :) <3 själv ?

6 Anonym:

skriven

sv: tacck :D

7 Katta:

skriven

Nej men wow, ett helt inlägg om mig XD.

Jag tror jag såg adressen hit på msn... men det kunde lika gärna varit slumpen som förde mig hit. Jag är expert på att spåra upp folk på internet XD

8 E:

skriven

det är lungt :D

har inga planer ännu :P självdå?

kram

9 - Emma:

skriven

sv; haha jag hatar min åxå.

Ingen fara (: bättre sent än aldrig ;D

imorn ska vi till grabbens farföräldrar på kalas :P

själv då *?

kram

10 Anonym:

skriven

hihi , nejj det gör inget ,

jag ska på fest och träffa en kompis dudå ?

11 Bea:

skriven

jag ska träffa en kompis åh ska på fest dudå ?

12 HANNA:

skriven

sv: det är lugnt :) jag är hos min mormor och ska vara här över helgen. dudå? :)

13 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Heej, hur är det med dig? :) Det var ett tag sen sist!

Kram

14 Annica:

skriven

i helgen ska jag bara jobba o ta det lugnt antagligen sj då? :)

15 jossan:

skriven

ingen fara :) hela helgen kommer bli regnig säger nyheterna :( jag ska göra mycket imorgon fixa lite och så första dagen på sommarlovet, själv?

kram

16 sabina:

skriven

sv: okej, nej det är lugnt ;)

Jag ska fara på min kusins konfirmation :) dudå?

kram

17 Amelie:

skriven

sv: hehe, i skara jobbar ja på coop (a) i helgen blir det jobbaaa, va me kompis oh försöka ta dt lugnt. Sj? :)

18 Agnes:

skriven

Svar: Ja, det hade jag. :) Kram.

19 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Det är ingen fara alls :)



I helgen kommer jag att vara i Sthlm. SKa shoppa och träffa kompisar/kompis så det blir toppen! :D

Vad ska du göra? :D



Oh okej kul med studenten, men det var völ massor att göra innan kan jag tänka mig? :)

Vad håller du på med nu för tiden då? :D

KRAM

20 issa:

skriven

sv: lugnt kommer inte ens ihåg att ja kommenterat, hihi sorry! :)

jadu min helg blir nog lugn

fest för mamma och student,

vad ska du göra själv då?

kram

21 Badfiorna:

skriven

igår hadde vi skolavslutning och nu är vi på Marstrand! XD

22 Hannah:

skriven

Svar: heh, det e ok :)Jag ska på 40årsfest ikväll :)



sj?

23 alexandra:

skriven

sv, jo det ar det nog =) Det ar sa himla skont och varmt har nere =) Ha det bra!

24 Carro:

skriven

svar:vi åkte till tobiksviks camping med klassen^^ inte min stil kanske, men det fick funka^^

25 Cajsa:

skriven

haha det är luuuugnt! ^^ jag är sen själv hela tiden! ^^

tackar! :D

i sommar ska jag nog jobba om jag får jobbet..^^ själv?

26 marie:

skriven

Hur är det med dig nuförtiden då? :)

27 marie:

skriven

Oj, 10000 är mycket! Jag ska till stan idag, sen inget speciellt tror jag.. Vad ska du göra? :)

Kommentera här: