Hur svårt är det?!

I fredags var jag själv hemma.
Vilket gjorde att jag inte alls gjorde så mycket.
Tog hand om vovvarna och så
fixade jag en god räkmacka.
Det var mumma!
Grym jag är! Haha!


Den var godare än den ser ut.

Som jag skrivit tidigare så har jag en tävling på gång.
Man kan fortfarande anmäla sig.
Imorgon kommer finalisterna att visas på min blogg.
Vill du bli veckans blogg, anmäl dig nu!

Och anmäl dig här!

Det jag inte kan förstå är, att trots mina tydliga
anvisningar till hur man ska gå till väga
för att anmäla sig, så är det bara ett fåtal
personer som gjort så.
Hur svårt är det att kopiera en bild, och klistra in
den i ett inlägg?

Så nu har jag bestämt mig för att, ni som inte gjort det,
har fortfarande en chans att bli en finalist.
Men de som gjort som jag sagt, har
större chans.

Hoppas ni har en bättre dag är jag, för jag är
jätte trött. Fråga mig inte varför.

Kisses

1 Viktoria:

skriven

sv; (emelie gästbloggar och skriver kommentarerna)

ja, man blir ju trött av solen! hoppas du blir piggare till kvällen :)

2 Anonym:

skriven

tack :)

var med en kompis men det sög skulle helldre kunna sitta hemma :P

skälv ?

3 HANNA:

skriven

sv: haha ja okej :)

4 Carro:

skriven

Åh, va gott med räkmacka.

5 Viktoria:

skriven

sv; (emelie gästbloggar och skriver kommentarerna)

nej vad synd, hoppas du mår bättre imorgon!! :)

6 http://johannaprasad.blogg.se:

skriven

jag vill inte ens vara med i din veckans blogg?

haha seg? :P

7 Cajsa:

skriven

hahaha jo men precis! ^^

8 Cajsa:

skriven

gjort idag då förästen? ^^

9 Carro:

skriven

Sv: Haha, ja. Man tycker ju att alla borde klara det. Eller iallafall så trodde jag att alla klarar de. =P

10 http://johannaprasad.blogg.se:

skriven

hehe okej, lungt :)

11 http://johannaprasad.blogg.se:

skriven

tack så mycket:)

12 http://memaas.blogg.se:

skriven

Tja! Jätte snygg blogg, mm mumsiig räck macka kan man kanske få smaka liite ?? ;) :)

13 Anonym:

skriven

men ändå :)

14 Anonym:

skriven

thanx :)<3 aah men dåå fåår jag noog försöka göra en egen :(

hahahah

15 Linn:

skriven

kanske kan vi följa varandra med bloglovin ? säg till om du lägger till mig för då lägger jag ju till dig naturligt vis :)

16 http:/memaas.blogg.se:

skriven

jaha dåå får jag nog göra en sj, värst vad jag blev sugen på en räck macka just nu ,, är döds hungrig

17 michaela:

skriven

sv; ja! hoppas du får den snart till dig! =D den är supergod :D

allt bra annars?=)

18 sophie♥:

skriven

Fin blogg :) Ska vi följa varandra med bloglovin? :)



Glöm inte: http://www.gratismode.se/?c=36316

19 malin:

skriven

- jaha okej :) men du hade de kanske kul iaf ? <3

20 elineklund:

skriven

jättetrevlig blogg! allt bra? =)

21 Carro:

skriven

svar:allt bra idag sötnos :)?

22 maalinhe - fotobloggen:

skriven

hos mig har det varit varmt & soligt :)!

23 V I L J A ♡:

skriven

Hoppas du får en fin Söndagskväll! :)

24 V A N E S S A:

skriven

det ser ju gott ut :P

25 Emma:

skriven

Hoppas det är bra med dig =)

Kommentera här: