Nytt projekt

Nu är helgen äntligen här!

Det ska bli super skönt att få vila ut. Det har varit
en jobbig vecka. Det tråkiga är bara att nästa vecka
kommer bli minst lika jobbig.
Dessutom har jag fått ont i halsen och känner mig
almänt ofrisk.
Jag har inte råd att bli sjuk nu.

Var på ekohallen för ett par timmar sen och
efter att jag kom hem därifrån har
jag suttit och gjort ett gulligt nylonstrumpepar.



Gräsgubbe:

Nylonstrumpa
Jord
Gräsfrön
Knappar
Garn
Nål och tråd
Sax
Fat att ställa dem på

Häll fröna i botten på strumpan ochhäl sen
i jorden.
Knyt en knut av överflödig strumpa.
Forma den till en boll eller den form du vill ha.
Sy på ögon, näsa och mun med hjälp av
knapparna och garnet.
Du kan även göra ögonbryn och liknanade.
Spruta vatten på den och ställ den på ett fat.

Nu är det bara att vänta tills håret växer ut.

Ikväll blir det att kolla på V på 6:an klockan 22.00.

Glöm inte rösta på mig!
Jag skulle bli super glad då.


Kisses

1 Anonym:

skriven

inget speciellt, själv? :)

kram

2 Kristin:

skriven

Tusen tack!! Köp gärna en design om du är intresserad :)

3 evelina:

skriven

Snygg design! :D

4 Kristin:

skriven

Det låter superbra det! Kan lägga till dig också, din blogg verkar bra =)



Kram

5 evelina:

skriven

svar: tänkte se en bra film, sj? :)

6 Moa S:

skriven

det är underbart med helg :)

7 marie:

skriven

Jaa precis! Vilka söta, såna ska jag göra nån gång :)

8 Badfiorna:

skriven

Söööta!

Kommentera här: