Rainy day


Har jobbat idag igen och ska sova om en timma eller så.
Men måste ju ta tid att blogga lite också och
svara på alla härliga kommentarer.
Får se om jag orkar svara på alla idag,
annars får jag göra det imorgon
för då slutar jag tidigare.

Jag är en finalist i Annas veckans blogg tävling!
Så rösta rösta rösta på mig, om du tycker
jag ska vinna!


Glöm heller inte rösta i min tävling.


Regnig dag

Glöm ej!
Rösta rösta rösta på mig!

Kisses

1 yasmine the one and only:

skriven

hehe ja men dom sjunger dåligt hehe.kram

2 Jonas:

skriven

tack så mycket :) jag ska rösta nU! :)

3 Amelie:

skriven

sv: alltid bra att va glad! (:

4 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: Okej det har jag märkt av lite faktiskt om jag sitter där solen lyser in, lite irriterande ibland :P

kram

5 cecilia:

skriven

ska rösta :) , om du röstar på mig i din tävling (; haha!



nejdomän, jag vet =)

6 Hannah:

skriven

svar: Kanske inte riktigt. Hon har en speciel röst men du är säkert jättebra på att sjunga! :)

7 charlina och elisabeth:

skriven

tråkigt med regn idag :/

8 Cajsa:

skriven

japp, på onsdag blir det studenten..^^ själv då?

9 Miss Dramaqueen:

skriven

vilken fin bild..även om det inte är roligt att det regnar;)

10 em:

skriven

Fin bild! :D

11 Lovisa:

skriven

Inte mycket ;) Fin blogg!

Kommentera här: