sorry sorry

Hej hej!
Eller kanske ska säga God natt godnatt.

Vill bara säga förlåt för att jag uppdaterat så enormt dåligt.
Jag har jobbat en massa och inte hunnit och orkat
helt enkelt. Surt, men så är det.
Går upp klockan 05.00 och kommer hem 19.00.
Det blir 14h som jag är borta varje dag.
Ska jag då också ha 8h sömn så återstår
2 h.
Ska försöka orka. Men blir tyvärr inte mer
än så här ikväll. Ska svara på kommentarer sp fort jag känner att jag orkar.
Hoppas ni förstår.

Kisses


1 Sandra:

skriven

tack :)

2 Vanessa:

skriven

Vad bra :) Kul att du fått jobb! Jag har tagit bort en liten grej från benet bara :) Ingen fara :)

Du får krya på dig så får vi ha klassfest snart!!

Puss

3 Sandra:

skriven

Jahaja, men då är det lugnt gumman! Va kul för dig att du har jobb nu? Det har inte jag förstått.

Lite surt med tiderna då, jag som tycker det är lite jobbigt med 7 timmar.



Va e det för jobb?



Kramis

4 jenny:

skriven

oj, lät lite jobbigt att gå upp klockan fem på morgonen och jobba så länge. Men hur mår du då?



Har förresten en frågestund på min blogg just nu så du får jätte gärna ställa någon fråga. :) Kram!

5 marie:

skriven

Usch stackare :( Man får tänka på pengarna när det är som kämpigast!

6 johanna:

skriven

tevlig blogg :)

Kommentera här: