The night will soon be here

Det har varit en underbar dag och lite solande
har det allt blivit.
Men nu är det dags att knyta sig.
Var med syster och tog lite kort i solnedgången.



Sov så gott allesammans.

1 malin:

skriven

lyssna på musik o svarar på komment ;) du då ? <3

2 Anonym:

skriven

okej :)

jo det är bra varmt ara sj ? :D

3 emma:

skriven

Härligt =)

4 Jennifer Nilsson - Studerande fotograf:

skriven

Tack så mycket :D Din blogg är med fin!

5 ellen:

skriven

Svar: Okej :D Jag har lagt till dig :)

6 'malmberg:

skriven

Sv: hahha, jaa. :P



Jag har chans att bli veckans blogg hos två bloggar, petra och hanna&martina. Man får rösta hur mycket man vill på sin favorit, så rösta ett par hundra röster på miig :P. Och jag skulle uppskatta dina röster hos båda bloggarna. :) Tack.

HANNA&MARTINA: http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/deltavling-i-veckans-blogg.html#comment



PETRA: http://peetraanrtre.blogg.se/2009/june/de-nomenerade-ar.html#comment

7 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Tack för orden, de kommer upp imorgon =).

8 malin:

skriven

ja sånt eh jobbigt :P

9 elin:

skriven

sv: ja jag älskar den jätte jätte mycket ;)

10 Martina:

skriven

Tack för din röst :)

11 'malmberg:

skriven

sVAR TACK SÅ MYCKET <3

12 emma:

skriven

ja det är bäst det. Kram

godnatt

13 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Den har varit toppen :) Hur har din varit? :)

14 HANNA:

skriven

sv: haha precis .. ;p jo det var det ;)

15 Emelie:

skriven

Oj, det var ju inte bra! ;o men skönt att de är bra med dig!

16 - Imma:

skriven

sv; Jaa usch! Joo, vanlig skallebank är tillräckligt jobigt,så de är rätt eugit närde är migrän kan jag lova :P

Jaha okej,tänkte om du kanske blitt uppskuren av en slaktare eller nåt xD Haha, nejdå, bara jag som är lite bängalo (:

Kram

17 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; haha, eller hur ;D.

18 Randy:

skriven

Vad härlig bild =)

19 Sofia:

skriven

Jasså, tack så mycket :) Men mitt hår är egentligen bara rakt och väldigt tunt men allting går med lite styling så du skulle säkert kunna få precis lika fint hår :)

20 emma:

skriven

Tack =)

hur äre idag? Kram

21 stephanie:

skriven

hejsan.fin bild.allt bra med dig.

22 carro:

skriven

svar:glöm inte att tävla i min bloggtävling sötnos :)

23 ­♥Pappapoet♥:

skriven

Hoppas du får en härlig dag iaf :D

24 Cajsa:

skriven

haha det är lugnt, är inte så snabb själv på att svara..^^ det är bara bra med mig, hur är det själv?

25 - Imma:

skriven

Jaa usch, va glad att du slipper de (: jag är svarsjuk på de som slipper de faktiskt (:

Hahah,jag är allmänt knäpp bara (: Men man är ju den man är :D

KRam

26 ada:

skriven

sv: haha, tack! :) det var ganska lätt idag faktiskt. har du prövat?

27 kajsa:

skriven

härlig bild!

28 Embla:

skriven

fin blogg du har :)

allt bra med dej ??

Kommentera här: